DET BLE IKKE 2 TURER I DAG

Jeg har jo gått tur i dag. Og jeg håpet å få gå en tur til, men sånn gikk det ikke altså. Kroppen sier tydelig nei.

For jeg har jo gjort andre ting også. Jeg har ryddet ut julen.
Og sånne ting har sin pris.

Men turen jeg gikk tidligere i dag var fin.


Jeg gikk opp til Ulvanuten, og derfra hadde jeg en fin runde i bydelen før jeg ruslet hjem igjen 🙂


Nå sitter jeg og sløver i godstolen med strikketøyet. Og lader opp til nye turer i morgen, forhåpentlig 🙂

Strikketøyet jeg jobber med, er en av mine ufo’er (uferdige objekter) 😉 Altså et prosjekt jeg begynte på for himmla mange år siden, og som jeg nå har funnet frem for å gjøre ferdig. Det blir en lun kosegenser 🙂

Nå ønsker jeg alle som finner veien innom meg her en riktig koselig søndagskveld. Nyt kvelden ♥

#kos #tur #kveld

6 kommentarer
    1. en tur for dag på denne årstiden er godt nok :=) ble ikke tur på meg i dag,har hatt masse besøk da familie fra Sandnes har vært her noen dager,vi skal ha bisettelsen på pappa tirsdag,så jeg er ikke på normalen før etter onsdag tenker eg .Koselig bilde av deg da,en dag skal jeg på ulvenuten også :=)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg