DET BLIR IKKE BLOGGTREFF PÅ MEG I HELGA

Jeg som hadde gledet meg sånn til bloggtreff, må rett og slett trekke meg 🙁

Jeg hadde gledet meg til tur med kjæresten også. Vi skulle ha hele helgen der på den siden av landet. Men nå er vi begge to satt ut av spill for en stund.

Pål brakk foten da vi gikk på tur for halvannen uke siden. Og denne uken her ble han operert. Så han kan jo selvsagt ikke kjøre bil. Og jeg med min ME kan ikke basere meg på å kjøre hele den strekningen alene, og i alle fall ikke når jeg i tillegg har fått en lei forkjølelse og har vært sengeliggende i flere dager nå. Dermed går hele helgeturen i vasken for denne gang.

Det er jo sånne ting vi ikke kan bestemme over selv dessverre. Skader og helse er jammen ikke lett å planlegge gitt.

Da jeg tok avgjørelsen sent i går kveld, kjente jeg en sånn vond klump i magen. Det er trist å gå glipp av noe jeg har gledet meg til. Men jeg regner jo med at det kommer flere anledninger til treff 🙂

Jeg får heller friskne til, og nyte helgen i egen by. Det er jo fint det også, selv om det er på andre kanten av landet 🙂

Men til alle dere som skal på treffet: Kos dere masse masse ♥ Og send gjerne noen tanker til meg også 🙂 Jeg skulle veldig gjerne vært med dere.
Klem ♥

 

#sykdom #skader #helse #reise #treff

15 kommentarer
    1. Det var jo leit da..men helsa kommer først 🙂 Jeg har ikke meldt meg på jeg.. for det er litt i overkant langt for meg å dra selv om jeg bor ganske “nær”… Håper di som skal dit koser seg masse..og at du blir bedre og kan kose deg hjemme 🙂 Klem <3

      1. Ja, veldig leit. Men som du sier, helsa kommer først 🙂
        Jeg var litt i tvil om jeg skulle melde meg på, siden det ofte er vanskelig å planlegge med denne helseutfordringen. Men jeg tok nå sjansen. Jeg er glad i å reise, og har så langt klart nokså godt å spare krefter til sånne ting. Men denne gangen gikk det ikke.
        Skal nok kose meg masse hjemme også. Og spesielt kos synes nok ungene mine det er, siden de er hos meg denne og de neste 2 ukene 🙂
        Vi får kose oss med å lese blogginnleggene etter treffet vi 😀
        Klem ♥

    2. ja helsa kommer først,blir ikke med meg heller,det er for langt og jeg har presset tid med fysio og div legetimer,som du sier ,det er ikke alt vi rår over selv,tenker dei får det koselig dei som møter opp :=)

      1. Ja, enig i det 🙂 De får det nok veldig kjekt de som tar turen dit 🙂 Vi må tenke på alt vi ellers også skal rekke når vi må reise et stykke 🙂

    3. Så leit å høre! Sånt kan skje. Jeg kjenner til følelsen. Ikke kjekt å ha gledet seg og sett frem til noe som ikke man får med seg. Men det kommer nok flere treff. Høres koselig ut, og håper de som drar koser seg. Selv hadde jeg ikke vært bra nok til å reise på lignende ting helt øst nå. Håper du koser deg hjemme, og god bedring til både deg og foten til Pål! Utrolig uheldig! Klem

      1. Tusen takk for det ♥ Ja, jammen var vi uheldige der, og sånne ting kan jo aldri planlegges. Men vi får gjøre det beste utav det 🙂 Blir nok kos her hjemme også. Fredag i dag, så da skal jeg forsøke å bake litt kanskje, hvis formen ikke blir dårligere igjen 🙂
        Ville du ha kommet til Stavanger/Sandnes om vi hadde holdt treff her? Det hadde vært gøy 🙂
        Ha en god helg ♥ Klem ♥

    4. Det var leit, for jeg har forstått at du har gledet deg veldig til det. Sånn er det noen ganger, og som du sier, da er det bare å gjøre det beste ut av det hjemme.
      Har ikke fått med meg at han har brukket foten, vært litt lite tid til å lese blogger. God bedring til dere begge! 🙂
      Skal ikke på treffet jeg heller, litt for langt fra Trondheim. 😉

      1. Tusen takk for det ♥
        Ja, reisen er så klart et problem, og det ble det for meg også. Når vi skulle dele på å kjøre, og begge ble reduserte 🙂 Alene ville det blitt for langt for meg, selv om jeg elsker å kjøre 🙂 Blir for kort tidsrom.
        Har vært innom og lest og kikket litt, men et par dager leste jeg kun overskrifter. Og så har jeg en gammel og treg PC etter at den bærbare tok kvelden, så det blir for slitsomt. Men i dag håper jeg ny bærbar kommer i hus 🙂
        Ønsker deg en god helg ♥

    5. Skjønte det når Pål skada seg. Det blir flere treff sikkert, her eller der. Dere må pleie hverandre nå. Kose deg sammen og nyte byen hos dere. Som Lena skriver så er det kanskje mulighet for treff i Stavanger 🙂 klemmer på..´

      1. Takk for det ♥ Ja, det var en stor strek i regningen, så nå føler jeg meg rett og slett litt utenfor, tro det eller ei 😉 Men det går bra, og det kommer sikkert flere treff ♥
        Treff i Stavanger/Sandnes hadde jo også vært gøy, og mindre anstrengende for meg, så vi får se hva vi får til 🙂 Klemmer ♥

    6. Det var jo trist da….Jeg skal heller ikke….Er ikke i form om dagen…og alt for mye å gjøre…God bedring til deg og Pål!

      1. Tusen takk for det ♥
        Nei, den formen er ikke grei, og ødelegger mye. Men håper du friskner til og kan være med på lignende en annen gang ♥ Og det håper jeg for min del også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg