DET FLORERER MED ARTIGE UTFORDRINGER

God morgen alle sammen. Da har vi kommet til onsdagen.

Jeg har observert at for tiden florerer det med utfordringer og lignende både på Facebook og blogger.

Jeg har valgt å holde meg passiv, og heller kose meg med å se hvordan de forskjellige utfordringene løses ♥ Og jeg må innrømme at jeg storkoser meg med å bivåne det hele.

Mange har sikkert fått med seg at det foregår en fargeutfordring arrangert av blogger Frodith. Mange bloggere er med på utfordringen, og legger ut fargerike bilder i alle regnbuens nyanser sånn omtrent. Vil du vite hvem som er med, har Frodith laget en fin oversikt HER!

Jeg har selv valgt at akkurat nå når jeg er i bloggmodus, så vil jeg forsøke å få ut det som jeg har på hjertet, istedet for å bruke energi på noe jeg kanskje på sikt ikke orker å fullføre. For ork, det har jeg alt for lite av dessverre. Og hver gang jeg er med på utfordringer, så krever det faktisk ganske mye, av en eller annen merkelig grunn. Så selv om det klør i fingrene ved enkelte av fargene, så lar jeg det ligge 🙂 Denne gangen. Neste gang er jeg kanskje med 🙂

En annen utfordring som er utrolig artig, er den som foregår på Facebook akkurat nå. Det står ikke hva utfordringen går i, men alle, og da maner jeg så og si alle, har snart lagt ut bilde av seg selv som ung. Og den liker jeg. Hver gang jeg ser et bilde fra gamle dager setter jeg meg til å studere, for å se hvor mye endreinger det har vært til nå. Eller om jeg klarer å huske igjen vedkommende fra den tiden. Jeg synes det er så kjekt. Og jeg vet at om jeg klikker liker, eller kommenterer, så vil jeg sikkert få utfordringen selv. Kanskje vil det bli litt masete. Så derfor har jeg valgt å ikke like eller kommentere hos noen. Men om du leser her, og har vært med i utfordringen, vit at jeg koser meg og gjerne skulle gitt en liker eller flere.

Det har varmet når jeg har sett bilder som jeg selv har knipset og har i mitt eget arkiv også ♥ For allerede som ung var jeg en ivrig fotograf 🙂

Siden jeg har valgt å unngå utfordringskarusellen, så kan jeg jo likevel legge ut et par bilder av meg selv som ung, og så kan jeg jo ha et par farger med på kjøpet. For her er unge og ….eh….vakre Eva i full positur sammen med sin kuleste bil noen sinne, en skinnende rød Citroen 2CV. Jeg digget denne bilen, og den var splitter ny når jeg kjøpte den. Dette bildet er tatt i Haugesund, jeg husker den turen. Og måtte jo selvfølgelig ta bilde når en toegget tvilling sto parkert ved siden av. Tvillingen er i blek gul og burgunder 🙂 Selv har jeg på meg en hvit bukse med smale svarte striper, og en lys rosa tynn jumper med rullekrage. Jeg tror jeg er sånn ca. 18-19 år på bildet. Dessverre er ikke bildet datert. Jeg husker ikke hvem som har tatt bildet. Men det er mest sannsynlig min mormor.

Jeg kan jo slenge med et ungt bilde til.

Her er jeg vel sånn ca. 21 eller 22 kanskje.

På begge bildene har jeg håret tidsriktig fluffy med permanent og greier. Jeg hadde sånn type fett hår, og det har jeg enda, men permanenten tørket det jo litt ut, og det var absolutt til å leve med 😀

Det er flere utfordringer som verserer. Noen er med i en hundeutfordring. Jeg har ikke hund, så der er det safe å trykke liker 🙂

Jeg ble utfordret til å legge ut et bokomslag av bøker jeg hadde lest, i 7 dager. Jeg ble utfordret 2 ganger. For de fleste har sikkert fått med seg at jeg faktisk har lest 7 bøker, pluss pluss 🙂 Men også denne utfordringen valgte jeg å hoppe over. Beklager det til dere som utfordret meg. Akkurat nå orker jeg det ikke.

Jeg har sett flere utfordringer, men klarer ikke helt å ta igjen hva det var, men det er jo stadig ett eller annet 🙂 Og det er gøy synes jeg. Kjekt å se hva andre finner på ♥

Så står jeg heller over akkurat i denne perioden her, og håper jeg får tilgivelse for det 🙂

Tusen takk til alle som underholder med kjekke utfordringer, det er bra at noe artig skjer i disse mindre artige tider. Så får vi tankene bort fra det vanskelige en stakket stund.

Ha en fin dag alle sammen ♥

13 kommentarer
      1. Tusen takk 🙂
        Ja, det kommer en del minner sigende når man ser tilbake på gamle bilder 🙂
        Bare kjekt å reklamere litt for fine bloggvenner ♥

    1. 🙂 Ja mange artige ting som er på nett nå 🙂

      Denne med å dele ungdomsbilde på FB blir man frarådet av å gjøre. Det sies at du hjelper FB med ansiktsgjenkjenning…….. Jeg er forsiktig og har valgt å IKKE være med på akkurat den.

      Ønsker deg gode dager!

      klem

      1. Hmm….ja du sier noe der. Det er jo en del lureri også, pluss at det å bli overvåket sånn ikke er så kult når man tenker over det.
        Da har jeg gjort riktig med å ikke hive meg på den. Kanskje jeg har en sånn indre radar eller noe sånt…hehehe 🙂 Nei, antakelig ikke. Men artig å se da, så håper ikke noen opplever noe ubehagelig når de er med i disse utfordringene 🙂
        Gode dager til deg og fine du ♥ Klem ♥

    2. det var fine bilder av deg,skikkelig flott attmed dei nydelige bilane :=) fargeutfordringen er jeg med på,den liker jeg,ungdomsbilde var jeg også med på,om en trykte like på et ungdomsbilde ble en utfordret til å legge ut et av seg selv og sende stafetten videre til 5 nye,hmmm det Mette svarer har jeg ikke fått med meg,må vist tenke skjønner jeg :=)

      1. Tusen takk for det ♥
        Ja, det var artig det bildet du la ut 😀 Jeg har sett det ser du 🙂
        Men leit hvis det er sånn som Mette har hørt. Alt er vel en risiko uansett.
        Fargeutfordringen er også kjekk. Mange fine bilder som blir vist frem ♥

    3. Herlige bilder 😀 Jeg har jo rotet i gamle bilder og mitt gamle liv en god stund nå 😀 Men SÅ langt tilbake i tid slipper du å dra 😀 Ha en flott onsdag

      1. Takk 🙂
        Ja, jeg har fulgt med på din tidsreise, og det er jammen veldig kjekt synes jeg. Du har opplevd mye 🙂
        En flott onsdag til deg også ♥

      1. Ja, kule biler det. Biler med sjel 🙂
        Hårfrisyren var ganske standard på den tiden ja…så der var jeg jo jammen in i tiden også 😉

        Fine onsdagen til deg også ♥

    4. Så festlige bilder av deg. Ja, det er mange utfordringer der ute, men jeg styrer også unna det meste. Men Frodiths farger var gøy, så der er jeg med. Ha en finfin dag. Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg