DET GÅR FREMOVER

I denne flotte varmen vi har hatt nå i påsken, er det ikke så mye jeg har strikket. Det har rett og slett vært litt varmt, pluss at jeg har kost meg med å lese bok istedet.

Men litt fremgang er det jo på disse to strikketøyene mine 🙂

Her er de begge to, toppen til venstre, og kjolen til høyre.

Toppen har jeg valgt å være ensfarget, istedet for 3 farger som mønsteret viser. Dette tar jo tid å strikke, da det er mønsterstrikk absolutt på hver eneste pinne. Men det går fremover likevel 🙂

Kjolen har jeg strikket på nesten uten å se på. Jeg ser på TV eller Netflix istedet. Det er jo glattstrikk det meste, og det har jeg i fingrene og kan gjøre med bind for øynene.
Er det veldig spennende det jeg ser på TV, strikker jeg fort og intenst uten å tenke på at jeg strikker i det hele tatt 🙂 Men det er jo et stykke igjen. Jeg ser nemlig ikke påskekrim på TV. Men i går kveld så jeg og datteren min Harry Potter og fangen fra Azkaban. I kveld blir det Star Wars med ungene, så da blir det nok litt kjolestrikk i samme slengen 🙂

Godt å kunne gjøre flere ting på samme tid 🙂

Så da fikk du en liten oppdatering på dette også 😉

#håndarbeid #strikking #garnogpinner

8 kommentarer
      1. Ja, enkelte strikketøy må man ha tålmodighet, men med tykt garn og tykke pinner går det fort….så det bør du forsøke ♥

    1. Jeg strikker også til tv, har strikket mange luer, og klær mens jeg har sett på tv. Veldig greit med “multitasking” 😀 He-he Blir fint med grønt da 🙂 Grønt er skjønt <3 Spent på å se de ferdige, og PÅ deg 🙂 Klem <3

      1. Det er kjekt å strikke mens man ser på TV, multitasking er ingen sak for oss 🙂
        Gleder meg til de grønne plaggene er ferdige jeg også 😀
        Klem ♥

    2. Delikat og vårlig i grønt det der.. Nei sitte ute å strikke i sola kan fort føles for varmt tenker jeg.. Kos deg med strikk, bøker, tv eller turer.. Og fin kveld til deg og dine 🙂 Klem <3

      1. Takk for det. Mye kos på en gang, og godt er det 🙂
        Kvelden har vært fin, nå står natten for tur. God natt ♥ Klem ♥

      1. Takk 🙂 Ja, de blir nok gode til sommeren disse plaggene, hvis jeg da blir ferdig så tidlig 🙂
        En fin dag til deg også ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg