DET GIKK SOM DET MÅTTE GÅ!

Jeg snakker om spill nå altså.

Jeg har sammen med ungene sett 7 Star Wars filmer de siste månedene. Dette fordi datteren min fikk spill (Star Wars Trivial Pursuit) av broren sin til jul, og det må vi jo spille så klart. Problemet var bare det at jeg visste lite og ingenting om Star Wars. Og dermed måtte jeg jo se alle filmene, for å lære litt 🙂

Jeg lærte litt…bitte litt 🙂

I dag har jeg vært ganske dårlig. Hodepine og alt det der. Men i kveldinga klarte jeg endelig å få bukt med smertene, og fikk det litt bedre. Så da besluttet vi å spille en runde. For første gang.

Her er det, spillet med ganske mange spørsmål. Jeg kan kanskje svaret på en promille av spørsmålene 😉

Veien til en vinner blir kåret er tornefull og lang. Det er mange kategorier, og mye som skal klaffe.

Men faktisk gikk det ikke så lang tid før en vinner kom i mål. Sønnen min er en kløpper i Star Wars, og var heldig i tillegg. Så han nærmest raste i mål.
For min del gikk det som det måtte gå….megatap, selv om jeg kom et hakk lenger enn forventet 😉 Men det gjør jo ikke noe. Det er jo bare et spill, det skal jo være kos. Og det var det 🙂

Det er gøy å spille brettspill. Men når jeg har dager som i dag, er ikke sjansen å vinne særlig stor. Så da er det kjekt at det er opplevelsen som teller for min del 🙂 Og jeg koser meg når ungene mine koser seg.

Det blir nok flere runder med dette spillet etterhvert. Kanskje blir jeg også en kløpper i Star Wars til slutt 😉

 

Liker du å spille brettspill?
Hvilket spill er din favoritt?

 

#starwars #trivialpursuit #spill #brettspill

 

6 kommentarer
      1. Brettspill er kjekt synes jeg, men alle føler jo ikke likt. Det er jo sosialt, og det er jo veldig viktig nå til dags synes jeg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg