DET HAR GÅTT I ETT, OG EN LITEN PÅMINNELSE

God kveld godtfolk.

Dagen i dag har gått i ett. Bokstavelig talt. Og det er sjelden. Jeg hadde en dårlig dag i går, og tidligere i dag var jeg heller ikke så sprek. Jeg brukte laaaaang tid på å komme i gang i morges. Så lang tid at jeg ble forsinket til en turavtale. Men jeg kom meg avgårde til slutt.

Jeg skulle gå tur med en venninne på Hommersåk, der hvor jeg er oppvokst. Og tur gikk vi, jeg, venninnen min, og hennes barnebarn som satt i vogn.

Nydelig vær hadde vi på turen, og det var en fryd å gå. Vi gikk ikke fort heller. Formen var ikke helt der i dag. Men fint å rusle langs vannet her. Vannet heter Frøylandsvannet, og er altså i barndomsbygda mi, Hommersåk.

Etter turen dro jeg hjem, skiftet klær, så dro jeg ut for å kjøpe blomst. Så var det hjem å spise litt. Og etterpå dro jeg på kondolansebesøk. Det er jeg veldig glad for at jeg gjorde, for det tror jeg var godt både for den ene og den andre. Går ikke mer inn på det her.

Så var det hjem igjen, hvile litt, og så kom kjæresten på besøk.

Nå har han akkurat dratt hjem, men før det fulgte han meg i butikken så jeg fikk handlet bittelitt kos for kvelden. For nå skal jeg krype opp i godstolen og se en episode med Gilmore Girls, før jeg kryper til sengs. Og krype er faktisk et nokså riktig ord akkurat nå. For jeg kryper ikke, men er enormt trøtt. Jeg vet at jeg uansett ikke får sove riktig enda, for jeg kommer til å ligge å kjenne på vondtene. Så derfor roer jeg meg enten ned med serie på Netflix, eller bok. Kanskje blir det begge deler denne kvelden.

Men før jeg gjør dette, så er det på sin plass å minne dere på fotokonkurransen som jeg har gående. Det har kommet inn mange flotte bilder. Veldig kjekt. Og det er superflott om det kommer inn enda flere 🙂
Klikk på bildet under for å komme til regler og detaljer for konkurransen 🙂

Da sier jeg god natt, og sov godt. En ny dag kommer i morgen ♥

4 kommentarer
    1. Av og til er dagene veldig travle ja………… 🙂 Du fikk en del ut av dagen iallefall 🙂

      Gilmore Girls er en herlig serie jeg så for en del år tilbake – og var egentlig helt avhengig. Tror den gjekk på ettermiddagen på en av kanalene og jeg var hekta 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg