DET VAR BURSDAGEN SIN DET

Da jeg fylte 50, og feiret det behørig, sverget jeg på at jeg aldri skulle feire bursdagen min igjen. Nå, 2 år etter, brøt jeg akkurat det. Så man skal aldri si aldri.

For dem som ikke fikk det med seg, så hadde jeg bursdag i går, jeg ble 52. Noen har fått det med seg, for de leste det sikkert hos Fruensvilje, som også hadde bursdag i går (gratulerer så mye til flotte Connie) ♥ Om noen andre har skrevet noe om min bursdag, så har jeg ikke fått det med meg. Det er likevel utrolig hyggelig å få så mange fine gratulasjoner. Jeg setter pris på hver eneste en ♥♥♥

Ved begynnelsen av måneden, så var jeg der at jeg ikke på noen måte skulle feire dagen. Og jeg var til og med bestemt på at jeg kanskje også skulle skjule det på Facebookprofilen min, frem til dagen var over. Men så har de siste månedene vært full av rimelig dårlig nytt, hvor det toppet seg på flere plan nå i juni. Og da besluttet jeg at jeg faktisk SKULLE feire bursdagen min. Ikke med brask og bram, men med åpent hus hvor jeg hadde invitert nærmeste familie og vennekrets.

 

Jeg hadde satt et tidsrom hvor dette skulle foregå, og så satte jeg i gang å bake og gjøre klart til dette.

 

Og her er bordet klart til gjestenes innrykk 🙂
Jeg bakte daimiskake, rullekake, og brownies. Og i tillegg hadde jeg laget omelettruller. Sånn at det ikke bare skulle være søtsaker. Og selvsagt litt frukt, for den sunnere linje 🙂

 

Jeg hadde kledd meg i en kjole jeg kjøpte for noen år siden, da jeg var noen kilo lettere enn jeg er nå. Men likevel så har jeg jo gått ned 7-8 kilo siden november, så da passet den nokså greit nå igjen. Det er jeg veldig fornøyd med. 6 kilo til nå, så vil jeg være ekstremt fornøyd. Men jeg gråter ikke om jeg ikke får det til heller. For jeg liker det godt som det er akkurat nå.

 

En gjest kom dagen før, for hun hadde plutselig fått en beskjed og måtte reise bort. Veldig koselig da hun var innom, for det er en stund mellom hver gang vi prates. Hun hadde med nydelige blomster.

Resten av gjestene kom som planlagt. Og det var også veldig koselig.

Jeg sliter litt når det er mye folk på en gang, men jeg følte meg nokså avslappet, så det gikk ganske greit, tross alt 🙂 Og det beste var at jeg kunne legge fra meg tankekjøret en stund 🙂

 

Her er noen av gavene som kom inn. Veldig kjekt med oppmerksomheter, men jeg forventer det ikke. Alt her er ting som absolutt er helt i min gate.

 

Vakre roser og AC fikk jeg av barna mine ♥ AC har jeg ikke kommet på å ønske meg engang, men jammen har den kommet godt med for nattesøvnen i sommervarmen 🙂 Jeg fikk også et nydelig kort med en rørende vakker hilsen på ♥

 

En venninne kom med gaven i denne posen. Det var også en rose, som jeg har plantet ut i en krukke. I tillegg et gavekort på Shellack, altså farge på neglene. Må nok gå og få sommerfarge på neglene mine nå 🙂

 

Jeg storkoste meg denne bursdagen og fikk bort ganske mye tankekjør en stakket stund. Og i grunnen synes jeg det har gått ganske bra i dag også.

Men dagen i dag er så og si i horisontalen. Jeg sliter med å sitte oppreist, og hjernetåka ligger tykk og tung i topplokket. Så det er straffen for en kjekk dag. Men det var verdt det. Virkelig!

Så tusen takk til alle dere som kom, som jeg også våget å få klemmer fra (er litt utsultet på akkurat det for tiden), og tusen takk sånn ellers for alle fine hilsener jeg fikk på dagen min. Sånn ca. 150 om man tar i betraktning både blogg og Facebook ♥ Veldig koselig det.
Det er gøy å ha bursdag. Og jammen godt det bare er en gang i året. For da har jeg ett år å glede meg på til neste gang 🙂

 

 

16 kommentarer
    1. Gratulerer nok en gang <3 Ser ut som en hyggelig feiring og du hadde gjort i stand leker og fristende søtsaker 🙂 Fint å kunne ha fokus på noe hyggelig..så får en eller tåle å bli ekstra sliten.. Den kjolen kledde du godt.. fiiin er du… Klem <3

      1. Tuuuusen takk ♥♥♥
        Ja, nå om dagen så er det viktigere å fokusere på ett eller annet, så får jeg bare ta den “sure svien” 🙂
        Liker den kjolen veldig godt ja, tusen takk for det 🙂
        Klem ♥

    2. Så koselig det så ut. OG så mye godt!! 🙂 Det var jammen bra du fikk feiret litt 🙂 God klem og kos deg litt ekstra i dag også, en liten kakebit til kvelds 🙂

      1. Takk for det. Er i halvliggende modus, og knasker godis 😉 Hehe 🙂 Men kjekt var det i går, og vi koste oss masse alle.
        Klem

    3. Juhu! Og gratulerer med overstått bursdagsfeiring! 😊💕😊 Det er viktig å feire livet, og bursdager inngår i dette! 😉🤗

      1. Tusen takk for det 😀 ♥
        Ja, jeg feirer hver bursdag egentlig, for jeg har jo overlevd ett år til 🙂 Og det vil jeg nok fortsette med, men kanskje ikke i så stor skala 🙂 Så nå får vi se hvordan dette året frem til neste bursdag vil bli 🙂

    4. Å så koselig en bursdagsfeiring da! Mange gode kaker også… mmmm…. så flink du er som har gått ned så mye – det er moro å nå målene! Fine du! Klem <3

      1. Ja, det er jammen kjekt å sitte og proppe seg med kaker, og likevel gå ned i vekt 😉 Så jeg må si meg meget fornøyd med det 🙂 Og veldig kjekt var det i går, jeg er så heldig som har så mange som er glade i meg og bryr seg om meg ♥
        Gode klemmer til deg og ♥

    5. Gratulerer med overstått!

      Herlig feiring og flott bursdagsbord med mye god mat og fine gaver 🙂 Jeg tror man må begynne å feire det man KAN feire – og ikke tenke på hvor GAMMEL man blir……………. glede seg over livet!

      klem

      1. Tusen takk for det ♥
        Jeg feirer ikke min alder, selv om den også er viktig å feire. Jeg feirer at jeg faktisk har klart å overleve ett år til. Livet er til tider svært stritt og vanskelig, og da er jeg faktisk stolt over å ha klart meg gjennom det året 🙂 Men greia med at jeg ikke ønsket å feire sånn “stort”, er at det sliter meg helt ut. Men jeg fikk god hjelp av datteren min, så det gikk veldig bra 🙂
        Glede seg over livet er viktig ♥
        Klem ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg