DETTE HAR JEG ØNSKET MEG I MANGE ÅR

Endelig er det ting som begynner å falle på plass.

Jeg har i flere år hatt et ønske om å gjøre inngangspartiet til hjemmet mitt mer innbydende og hyggelig, men så har jeg ikke helt orket å få det gjort. Det krevdes å fjerne tunge urner med trær oppi, og det så jeg ikke syn på. Så nå har jeg fått hjelp av Pål til det, og så har jeg vært og kjøpt et lite kafésett og litt blomster, og vips ser alt litt mer innbydende ut ♥

Det eneste som gjenstår nå er å vaske urnene ordentlig utenpå, og litt av veggen også, så skal det bli riktig så fint og hyggelig.

Jeg kjøpte en solcellelampe til å ha på bordet, og når mørket faller på, lyser den så fint, og det ser så koselig ut ♥ Svanen har jeg arvet, men denne blomsten var finere i gartneriet enn akkurat oppi svanen. Så etterhvert, hvis den ikke blir litt fyldigere, bytter jeg den ut med en annen blomst. Det er jo ikke noe problem.

Nå er det koselig å komme hjem etter å ha vært ute på noe. Og jeg føler en god ro med å vite at det ser hyggelig ut her 🙂

Liker du å ha litt hyggelig miljø utenfor inngangsdøren?

 

#interiør #pynt #hage #gårdsrom

12 kommentarer
      1. Tusen takk 🙂 Ja, alle har jo ikke noe sted å pynte utenfor hos seg selv, så den skjønner jeg godt. Og jeg har bodd her i 10 år og ønsket meg litt mer pynt enn bare et par krukker med blomster 🙂
        Klem ♥

    1. Veldig koselig ble det 🙂 Vi hadde et sånt lite bord med to stoler ved inngangen da vi bodde i huset.. Du/dere vil nok trives med den plassen.. du har kanskje sol der på ei annen tid enn på terrassen ?…eller noen sommerdager trenger man jo å kunne gå i skyggen også.. Klem til deg <3

      1. Tusen takk ♥ Her er nok ikke så mye sol i denne kroken. Kun om sommeren i solnedgangstiden. Det var mer sol der før det ble bygget så mye rundt her. Men fint å sitte der hvis man trenger skygge på en varm dag 🙂
        Klem ♥

    2. Så fint det ble! og ja…inngangspartiet er jo egentlig det viktigste…jeg prøver å holde det fint..men akk..det rotes og skrotes her for tiden…så ser ikke ut her nå…..Ha en god kveld og kos deg med inngangspartiet!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg