DIAMONDS ARE A GIRLS BEST FRIEND

Tidligere i uka gikk jeg en tur til sentrum, for å hente noe blankt og glitrende.

Jeg hadde fått en telefon fra gullsmeden om at det var klart til henting.

Det var allianseringen jeg skulle hendte. Den har fått en ny diamant. Symbolet på at jeg og Pål har vært sammen i 2 år nå. Eller egentlig neste helg da, for å være helt nøyaktig 🙂

Jeg elsker denne ringen, med diamanter i ♥ Den har jeg fått av Pål, et ordentlig kjærlighetssymbol ♥

Det er noe helt spesielt å se på ringen med de to glitrende stenene i. For glitrer, det gjør de virkelig. Det er så vakkert. Det er ikke for ingenting at frasen “Diamonds are a girls best friend” har oppstått.

Jeg vil ikke påstå at disse diamantene er mine beste venner, for jeg er nok mer opptatt av mennesker sånn sett. Men å ha disse to gode vennene så nærme, det er en stor glede for meg.

Av kjærlighet blir man rik, og det er på alle mulige måter ♥

15 kommentarer

Siste innlegg