EN FORMUE I UNDERTØY / A FORTUNE IN UNDERWEAR

Her om dagen fikk jeg endelig kjøpt meg litt nytt undertøy. Det var sårt trengt, både fordi jeg har gått ned i vekt, men også fordi en del av det gamle begynte å bli veldig slitt.
Og siden jeg har hatt så fin vektreduksjon, fant jeg ut at nytt undertøy skulle være en fin belønning for meg.

Jeg og datteren min satte kursen for en undertøysbutikk vi ikke hadde vært i før. Og lite visste jeg da jeg gikk inn dit, at jeg kom til å bruke flere tusen kroner i den butikken innen jeg var ferdig. Men jeg fikk mye for pengene, så jeg er faktisk veldig fornøyd 🙂

The other day I finally got to buy myself some new underwear. It was badly needed, both because I have lost weight, but also because part of the old underwear I had, began to be pretty worn out.
And since I have had such a nice weight reduction, I found that new underwear should be a nice reward for me.

My daughter and I headed for an underwear store we had not been to before. And little did I know when I went in there, that I was going to spend several thousand kroner in that store before I finished. But I got a lot for my money, so I’m actually very happy 🙂

 

I butikken skjedde noe som aldri har skjedd med meg før. Jeg fant undertøysett som passet. Og ikke bare ett, men mange forskjellige. Det har jeg ikke opplevd noen gang før. Jeg kan være heldig og finne ett, eller kanskje to, men ikke halve butikken. Så det ble jo litt vanskelig å velge da.

Something happened in the store that has never happened to me before. I found underwear sets that fit. And not just one, but many different. I have never experienced that before. I may be lucky and find one, or maybe two, but not half the store. So it became a little difficult to choose then.

 

Så jeg endte opp med å kjøpe alt jeg prøvde som faktisk passet 😀 Det ble en stor pose da, for å si det sånn 🙂

So I ended up buying everything I tried that actually fit: D It turned out to be a big bag, so to speak 🙂

 

Det ble forskjellige design, med forskjellige farger og mønstre. Jeg droppet å prøve de kinky greiene de også hadde i samme butikken. Er nok mest glad i romantikk og blonder til det lille underst.

There were different designs, with different colors and patterns. I dropped trying the kinky stuff they also had in the same store. I am most fond of romance and lace for the little clothes underneath.

 

Alt i alt endte jeg opp med 5 sett bh og truse. Og det kom på rett over 2000 kroner. Jeg føler jeg har gjort en god handel, for jeg har da kjøpt dyrere undertøy tidligere, hvor jeg da har lett som en gal for å finne noe som passet. Så denne butikken passet meg godt. Jeg kommer garantert tilbake 🙂

All in all, I ended up with 5 sets of bras and panties. And it came to just over 2,000 kroner. I feel I have made a good bargain, because I have bought more expensive underwear before, where I then went like crazy to find something that actually fit. So this store suited me well. I will definitely be back 🙂

Liker du å kjøpe undertøy? Må du lete lenge for å finne noe du føler passer?

Do you like to buy underwear? Do you have to search a long time to find something you feel fit?

 

 

 

12 kommentarer
    1. bh koster det hvet jeg ,og det er noe jeg sliter med å finne som jeg liker,truser er en enkel sak,for jeg må ha bomull og kjøper helst slike 3 pakninger ,så noen sett blir det ikke på meg :=)

      1. Ja, undertøy koster. Jeg bruker også mest bomullstruser. Men til fine anledninger så er det kjekt å ha det lille ekstra. BH det må jeg på undertøysbutikker å finne. Jeg passer ikke dem de har på KappAhl, Cubus og HM. De har ikke høye nok bokstaver 😉 Og det er ikke sånn at jeg har noen svære mugger, men alt skal stemme, og da blir det vanskelig.

    2. Så vakkert….Det er luksus og flott. Dessverre unner jeg meg ikke dette. Men finner jeg noe veeeeldig billig kan jeg kjøpe…Men sånt er for dyrt for min lommebok..Men tenker ofte på det at jeg skulle handlet litt…

      1. Ja, jeg skjønner det er for dyrt. Det er for dyrt for meg også. Men så handler jeg det ikke så ofte. Det er ikke noe annet som passer. Jeg kan ikke gå på HM, Cubus eller sånne steder, for de har ikke riktige størrelser til meg. Så da må jeg gå på de dyre stedene. Nå var jeg jammen heldig at noe var på salg her i denne butikken, pluss at jeg ble medlem og får da 10% avslag på hvert kjøp. Da går det an, i nøden 🙂 Men det blir nok lenge til neste gang, for nå har jeg så det holder en stund 🙂

    3. Her ser det ut til at du har funnet mye lekkert undertøy. Jeg kjøper TRIUMPH BH for det meste for den sitter godt til meg. Og truser er for det meste cubus 🙂 Eller Pierre Robert – slike bokser-lignende både i blonder og vanlige. Liker de som sitter godt.

      1. Ja, det ble mye lekkert, skal føle meg som en dronning nå fremover….hehehe 😀
        Triumph har jeg hatt i bikini en gang for lenge siden, men ellers har jeg slitt med å finne den passformen jeg trives med i det merket. Men de har mye fint ♥ Jeg bruker som regel vanlige bomullstruser. Det er vel det som er sunnest, for ikke å snakke om billigst 🙂 Og det er Pierre Robert jeg også bruker. Men de nye jeg kjøpte, som matchet BH’ene, de får være til fine anledninger.

    4. Ja…det kan gå slik når vi finner mye fint:)
      Synes det er pent å se på slike undertøy…men jeg går alltid tilbake på bomullsundertøy:)

      1. Jeg bruker blonder på toppene, altså BH’ene. Men som regel bruker jeg bomullstruser.
        Synes det er både pent og behagelig med blonder 🙂

      1. Jeg synes det er litt stress med undertøyshandel, men denne gikk så bra at plutselig var det ikke stress 🙂
        Ja, det må til.
        Klemmer ♥

    5. Wow blonder og greier. Denne ser ut som Victorias Secret ting, og pose og.

      Du vil ikke tro det, men jeg er ganske rolig ang undertøys shopping og foretrekker behagelig sporty undertøy fremfor sexy blonde. Har da blonder og, men kun for anledning eller photoshoot

      1. Ja, hele butikken bar preg av Victorias Secret. Samme type konsept. Veldig elegant og fint.
        Jeg elsker blonder. De er behagelige de og, og så føler jeg meg så kvinnelig når jeg bruker blonder underst, selv om ingen ser disse blondene.
        Men uansett viktigst å bruke det man føler mest bekvemt med selv. Da synes det på utsiden, fordi vi stråler ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg