EN PAKKE MED MEDITASJON / A PACKAGE OF MEDITATION

I dag morges lå det en pakke og ventet på meg på trappa utenfor inngangsdøren.

This morning there was a package waiting for me on the stairs outside the front door.

Det var rett og slett en pakke full av meditasjon 🙂

It was simply a package full of meditation 🙂

For meg er garn og strikking meditasjon. Når jeg strikker, så kobler jeg av, og jager alt av stress og tanker på flukt. Og har jeg enkle strikkeprosjekter, så er det ikke noe problem å se på TV mens jeg strikker. Da flyr timene avgårde.

To me yarn and knitting is meditation. When I knit I relax, and all stress and difficulties are chased away. And if the knittingprojects are rather easy, it is no problem to watch TV at the same time. Then the ours travels fast.

 

Det er disse to som skal strikkes av dette garnet. Buksen er til meg selv, og jakken er til min datter. Men først må jeg strikke ferdig et annet plagg jeg holder på med.
I dag blir det ikke noe strikking tror jeg. Jeg er øyeblikk klar for senga, energien er brukt opp, og jeg er over på reservetanken. Men jeg har mye å glede meg til nå når høsten og vinteren står for tur 😀

Ha en god natt når det blir din tur ♥

The models I will be knitting from this yarn are these two. The trousers are for myself, and the jacket is for my daughter. But first I must finish another ongoing project.
Today there will be no knitting. I am very soon ready for bed, my energy is empty, and I am now spending tomorrows energy as it is. But I do have a lot to look forward to when Autumn and Winter are comming 😀

Have a good night when it’s your turn ♥

7 kommentarer
    1. Nydelige oppskrifter, garn og farge! Dette blir koselig strikk for deg! Du elsker jo å strikke…Jeg er av og på…God natt og klem..

    2. Min tur til å dove er ikke før nærmere 09 i morgen tidlig… men håper du drømmer noe fint😴 veldig fine farger på det garnet, men en strikket bukse har jeg ikke sett til voksne før .

    3. ÅÅåå DEILIG DEILIG <3 2 av mine favoritter de garna der! Har Genser i de og den buksa der, ja den er magisk! Har garn liggende her som skla bli til den 🙂 Men du? Herlig å se at du kryper opp over på lista 🙂 Flott plassering i dag!
      Kos deg

      Vibbedille 🙂

    4. Herlige farger👍
      Strikking er limet i tilværelsen min. Heldigvis begynte jeg ganske raskt med det når jeg ikke greide mer, og ble sykemeldt i -13. Strikker bare småtteri, som sokker og luer, og det meste sendes til Kreta. Det er kaldt der også om vinteren, strømmen er dyr, og det er mange fattige der.
      Håper du snart får tilbake noe energi. Ha en fin dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg