EN SÅNN DAG I DAG

Dagen i dag, ble ikke den store aktivitetsdagen. Ikke er det turdag. Ikke får jeg ryddet i sakene som jeg holder på å rydde i. Jo, litt, svært korte sekvenser. Holder på å rydde i en bod. Den ryddingen har jeg holdt på med i en uke nå. Det blir ryddet et par små ting pr dag. Og sånn får det bare være.

For dagen i dag, den er sånn:

Jeg har fyrt opp i ovnen, for jeg fryser så veldig. Og jeg har benket meg med stol og fotskammel foran ovnen, så nært som mulig, for å tine opp litt de forfrosne føttene mine. Det føles som en kald vinterdag, men jeg vet jo at det ikke er det. Det er bare jeg som ikke er i form.

Strikketøyet er min beste venn i dag. Og jeg har valgt å strikke på kjolen. Et kjekt prosjekt. Stort annet blir ikke gjort i dag, bortsett fra å lage middag om ikke så lenge 🙂

Pus sympatiserer, for det ser ut som han også har en sånn dag 😉 Men det er jo sånn hver dag for Pus, å hvile godt om dagen, sånn at han er klar for nye eventyr om natten ♥

Rett og slett en ordentlig hviledag her. Og det gjør ikke noe, det er jo bare koselig 🙂

Hvordan er din dag i dag?

8 kommentarer
    1. Har hatt veldig mange slike dager denne vinteren..men i dag er en ganske god dag , så har pakka vekk påskepynten (en liten eske vel og merke) og i tillegg vaka en maskin med klær og hengt opp.. så alt i alt ganske fornøyd 🙂 Du får kose deg som best du kan med strikketøyet..også håper jeg du får opp varmen.. Klem <3

      1. Ja, det blir en del sånne dager i året, det har jeg merket meg, og det er ikke spesielt kjekt. Men rart hva man blir vant til.
        Høres herlig ut med en sånn dag, hvor du får gjort litt. Påskepynten får bare stå fremme litt til, til en dag jeg orker 🙂
        Varmen kom omsider, heldigvis 🙂
        Ha en fin dag videre, og så håper jeg at du får mange gode dager fremover ♥ Klem ♥

    2. Hviledager må vi inne oss veit du❤
      Jeg har også det i dag. Nå holder jeg på med middagen. Så får jeg se om jeg orker litt strikking etterpå. Hvis ikke tror jeg rett og slett det bare blir dyna og puta på sofaen, og et eller annet på TV. Det er guffent, mørkt og trist ute i dag.
      Kos deg masse med strikketøyet❤
      Stor klem til deg😊

      1. Ja, hviledager er veldig viktige for at skal klare å holde oss gående. Høres veldig greit ut med sofaen og TV. Det blir nok noe sånt på meg også nå i kveld, om jeg ikke bare stuper rett i seng da.
        Men enn så lenge, så er det middag her og snart, og selvsagt litt mer strikking 🙂
        Stor klem til deg også ♥

    3. Så kjipt! Jeg kan ikke fordra hviledager jeg .. men har noen innimellom. Rett som det er. I dag fryser jeg også, og nyser og hoster. Er supertrøtt, og har ikke gjort noen som helst. Ikke en gang strikket. For jeg forsøkte meg på ei babyjakke i helga, og jeg får det ikke til. Strikker for løst tydeligvis. På pinne 2.5 og bomullsgarn. Har strikket tre ermer nå, og ingen er brukbare! Så jeg gav opp det der prosjektet! Og ble dritsur i tillegg.

      Fin kveld til deg. Håper du er bedre i morra.

    4. min dag har ikke vært så ulik din,jeg gikk en meget kort tur da,den tok meg en time,men det er mest pga krykker og en hæl jeg ikke skal trå på :=) ellers er det strikking,middagen er vi akkurat ferdige med og nå er det god varme på peisen

    5. Håper du har fått varmen igjen i kroppen nå. Jeg var litt sånn i går etter turen…frøs og frøs…Vinden gikk gjennom hele huset på en måte…Fint strikk du har og fin pus….De elsker jo å jakte i mørket!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg