EN TITT INN AV VINDUET

Ofte så er det kjekt å gå tur om kvelden, etter det har blitt mørkt. Kanskje kan man få en sniktitt inn til andre og se hvordan de har det. Interiørtips og sånt vet du.
Men det er sjelden jeg går tur om kveldene, for jeg er normalt så sliten og ferdig for dagen da, at det er liten vits.

Sist jeg gikk tur i mørket benyttet jeg anledningen til å kikke inn mitt eget vindu. Men jeg gjorde jo det på en måte verken jeg eller andre gjør når de vil lure seg til en kikk inn hos andre enn dem selv

Jeg så, jeg sto på kanten av parkeringen, og skikkelig studerte 🙂 Jeg tror ikke det er så mange som gjør det når de går forbi et opplyst hus.

Jeg så at hos meg selv er det hvite gardiner, og hjerter i vinduene. Og så er det en stabel med bøker på spisestuebordet, fordi hun dama som bor der inne i evaswindow, hun har vært på boksalg 🙂 Litt smårotete var det rett og slett denne dagen. Men det er vel greit. Det viser jo bare at det bor noen der, noen som ikke bruker hjemmet sitt til utstillingsbolig. Noen som ikke har helse til å ha det totalt strøkent til enhver tid. Så da jeg kikket inn, syntes jeg det så ut som at jeg har det koselig egentlig 🙂 Og så har jeg så fin lampe over spisestuebordet ♥ Den fikk jeg til jul av mine barn ♥ På salongbordet har jeg blomster, og kopper står der, til kaffekosen.

Om jeg flytter litt på meg, kan jeg se litt av salongen, og døren ut til gangen. Der kan jeg se at jeg har en lampe fra Ikea. En uplight lampe med separat leselys. Den kostet bare 149 kroner, og er helt perfekt for meg. Jeg har bilder på veggen og en pute i sofaen og en liten svart høytaler oppe på veggen.
Jo, det ser ut som at jeg har det ganske greit i grunnen 🙂 Koselig, avslappet og greit 🙂

Jeg liker jo så klart å ha det ryddig og strøkent. Men skulle jeg hatt det, måtte jeg ha sittet totalt i ro, uten å verken lese eller strikke. Og hva slags liv ville det ha vært?

Jeg liker det som jeg har det jeg ♥

Har du vindu som folk kan se inn av hvis de går forbi?

Jeg pleier ofte å ha persiennene igjen etter mørkets frembrudd. Men akkurat denne kvelden var de åpne. Og det er jo koselig det også, for da kunne jeg se hvordan jeg har det 🙂

7 kommentarer
    1. Så koselig blogginnlegg! 💕 Kanskje går jeg forbi og kikker inn hos deg en dag, høres ut som du har det veldig koselig 😊

      Ingen kikker inn hos meg, så jeg trenger ikke dra ned persienner eller gardiner 😄

    2. Jeg går jo ofte tur i kvelden og da ser man inn av vinduer, selv om man ikke stopper opp og stirrer. Det ser koselig ut der folk sitter rundt spisebordet med mat eller hjelper ungene med lekser, stearinlys er tent på bord og i vinduer, tv står på og det lyser ut til oss som går forbi. Hos meg ser man ikke så lett inn fordi vi bor litt høyt liksom. Vil folk se inn, må de gå inn på tomta vår, og det gjør folk som regel ikke. Men jeg har hatt ungdommer som har sneket seg opp på terrassen og ledd da jeg oppdaget dem. De smilte og lo og sa de så på tv hos meg. Ganske artige var de da. Ikke skremmende i det hele tatt. Klemsiklem:)

    3. Så koselig innlegg😚
      Det skal synes at det bor folk i et hus😊

      Hvis noen går forbi her etter mørkets frembrudd er gardinene dratt for. Det er litt for mye direkte innsyn i stuevinduene mine 😁
      Stor klem til deg😚

    4. det ser veldig koslig ut hos deg,og ja er det lyst inne og mørktt ute ser folk inn til deg :=) tror ikke det er så gjennomsiktig hos meg,ikke er noen ute og går her på bygda når det er mørkt og vi bor litt høgt oppe fra bakken,men klart står en oppreist og ser ut vinduet så kan en se det om en går forbi her eller kjører ,levende potteplanter bruker jeg å si :=)

    5. Her kan ingen se inn, 2. etasje. Og det er jeg glad for egentlig. Hos deg så det bare koselig ut <3 Her er det mer ikke det akkurat for tida 😀

    6. Så artig innlegg! Det ser ut som du har det fint! <3 Jeg begynte å tenke litt, for det er litt rart å se "seg selv" /huset utenfra. Og iforhold til siste innlegg så er jeg glad for at du ble anbefalt den brilleløsningen. Og den kafeen " På siå" såg utrolig koselig ut <3 Og det var ett koselig kafenavn. Ha en fin kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg