ENDELIG NY TELEFON / FINALLY A NEW PHONE

Kanskje ikke det mest interessante skrivet jeg kunne legge ut her, men nå er i alle fall telefonproblemet mitt historie. Nå er den nye telefonen i hus, innstallert og tatt i bruk. Og som noen fortalte meg, så ville det ikke være noe problem å legge over alle bildene fra den gamle telefonen til den nye. Og det stemte jammen godt. I alle fall så lenge jeg klarte å få såvidt liv i den gamle telefonen igjen etter det svartnet for den.

Maybe not the most interesting writing I have done in my life, but now all my phonetroubles are history. A new phone has arrived, is installed and is now at use. And someone told me it wouldn’t be a problem to send photos from the old phone to the new one, cause I worried about some photos I didn’t manage to send to my computer. And it wasn’t a problem at all….the phones talked together, and agreed to transfer all the photos. 

 

Jeg hadde Samsung fra før, og bestemte meg for en ny Samsung. A51 denne gangen. Denne var på tilbud, sikkert en utgående farge, og den fargen er jeg veldig fornøyd med 🙂

The old one was a Samsung, and I continue with that brand, the new one is Samsung too. A51 is the model. It was on sale, probably because of the color is going out. I like this color, so I am pretty happy 🙂

 

Se på denne fine fargen 😀 

Look at this wonderful color 😀

 

Jeg kjøpte en matchende mappe til den også. Så synes det i alle fall litt av fargen.

I bought a matching cover to it too. Then at least some of the color will show.

 

Ikke ruver den så mye heller. Den gamle ruvet litt mer. Så selv om denne telefonen er litt større skjerm og sånt, så er det likevel en telefon som tar mindre plass 🙂

It’s quite slim. The old one was a lot thicker. So this new phone has a larger screen, but is still a phone that takes less space than the old one.

 

Det er kjekt med noe nytt, så da blir dette en glede en stund fremover. Nå kan jeg ta mange fine bilder og kose meg på turer 🙂

It’s always nice with something new, so this will be my pleasure for the time ahead. I can take many nice photos on my walks 🙂

8 kommentarer
      1. Takk 🙂
        Kjekt med nye telefoner. Jeg regner med at det vil ta litt tid før jeg blir skikkelig kjent med den nye telefonen min også. Det er jo en del ting som er kjekt å ha, men kanskje ikke så nødvendige 🙂
        Det beste er at dette er en telefon som virker. For den gamle var en smule upålitelig etterhvert 🙂

      1. Tusen takk 🙂 Ja, fargen er viktig. Jeg har tidligere kjøpt sånne kjedelige svarte, så denne blå, eller turkis er den jo, var helt perfekt. Jeg blir glad av den 🙂 Så vi har nok samme smak der 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg