ER DET STEMNING FOR EN UHØYTIDELIG FOTOKONKURRANSE?

På gamle blogg.no holdt jeg flere fotokonkurranser. Hele 7 stk. fant jeg ut når jeg nå kikket tilbake i bildearkivet mitt. Kan nesten ikke tro at det var så mange?

Men her er beviset når jeg laget en collage av alle konkurranseplakatene med tilhørende tema.
Og på bildet under ser du noen av deltakerbildene.

De siste par konkurransene var jeg litt treg med å sende ut premiene, bl.a. pga. helsa ikke var medgjørlig. Og så ble vi jo alle flyttet til ny bloggplattform, og da mistet jeg litt motet til å holde flere konkurranser.

Konkurransene er kun for gøy. Jeg tjener ikke noe på det. Tvert imot, så har jeg et lite utlegg i premie og portoen til forsendelsen. Men igjen, det er for gøy. Jeg elsker bilder. Jeg elsker å se kreativiteten i andres bilder, og så er det kjekt å skape litt engasjement 🙂

Først sendes bildene inn til en epostadresse jeg har, deretter lager jeg alt til med nummer og det hele, og så foretas en avstemming, før vinneren blir annonsert når avstemmingen er ferdig. Og vinneren får selvsagt en liten premie ♥
Konkurransen har pleid å være både for bloggere og bloggløse 🙂

Så lurer jeg jo på nå da, om det er stemning for en ny fotokonkurranse her i bloggen?
(Må legge til at jeg ikke har oversikten akkurat nå om det er andre konkurranser på gang.)

 

Jeg sitter og grubler på hvilket tema jeg skulle velge om det blir ny konkurranse, men har ikke bestemt meg. Kanskje du har noen forslag eller ønsker om tema?

Kunne jo vært litt gøy dette her da, eller hva sier dere?

 

#konkurranse #tema #engasjement #foto

26 kommentarer
    1. Blir med på det 🙂 Sånne konkurranser og utfordringer som ikke er så omfattende liker jeg godt og jammen har du hatt noen på bloggen din…du tar jo så flotte bilder selv også…Klem <3

      1. Tusen takk for det ♥ Elsker bilder vet du, drømmen var å bli fotograf, men ting kom i veien 🙂
        Det har blitt noen konkurranser ja…ganske imponert over meg selv jeg, at det var så mange 🙂

    2. Ja jøss, jeg går jo rundt med vinnerforkleet mitt her hjemme titt og ofte jeg. Det ER så fint! Så jeg er med. Tja, tema. Vær? Lys? Gammel? Gammelt? Ny vår? Nei jeg bare tenker høyt 🙂 Men ja, det hadde vært koselig 🙂

      1. Kjekt du vil være med 😀 Og kjekt du vant en gang også. Og enda kjekkere at du bruker premien ♥
        Tusen takk for tema, mange fine 🙂 Jeg hadde en gang en konkurranse som het Forfall, og da kom det jo inn en del bilder med gamle ting, så det var artig 🙂
        Jeg har funnet tema nå, denne gangen blir det ikke akkurat dette, men jeg skal samle på forslagene til en annen gang, har plutselig flere idéer etter jeg så forslagene 🙂

    3. Jeg er vel elendig dårlig til å delta i fotokonkuranser selv om jeg tar mengder av bilder, men jeg liker å se på hva andre tar bilder av 🙂

      1. Du var med sist jeg hadde konkurranse ♥ Veldig kjekt det synes jeg. Så om det passer sånn, så håper jeg du blir med denne gangen også. Enig med deg, kjekt å se hva andre tar bilder av 🙂

      1. Tusen takk ♥ Jeg synes det er kjekt å lage til konkurranser, så håper jo at mange blir med. Og så er det jo like viktig at mange er med og ser på bildene og stemmer på sin favoritt 🙂

    4. Det er veldig artig å se på bilder som kommer inn. Jeg er nok de fleste gangene en dårlig deltaker, så mye av og på jeg er her inne. Men orker du?? Blir imponert av kreftene som legges ned, det er mye arbeid. Klem til deg <3

      1. Er veldig kjekt om du blir med, og enda kjekkere om du også er med og ser på bildene og avgir stemme 🙂
        Jeg er heller ikke med på alt som skjer her inne. Ofte har jeg ikke ork. Men det å orke å lage til konkurranse, det klarer jeg. Det største problemet og slitet er å skaffe premien, for da må jeg jo ut av huset. Data og foto har alltid vært kjærkomne hobbyer, og en sånn kombinasjon gjøres jo sittende med PC på fanget. Så litt arbeid er det, men så får jeg noe annet å tenke på enn all elendigheten jeg står overfor akkurat nå 🙂
        God klem til deg også ♥

      1. Håper veldig at du blir med ja ♥ Og du trengs jo uansett til å være med og avgi stemme, det er også en viktig jobb 🙂 Ork har jeg akkurat nå, for det er viktig for meg å avlede tankene mine litt for tiden. Har litt mye tungt å tenke på, og da er det om å gjøre å finne noe kjekt å tenke på, for å overdøve alt det tunge 🙂

      1. Gleder meg over at det er stemning for konkurransen 🙂 Da skal jeg nemlig kjøre den i gang 🙂
        Tema har jeg nå bestemt. Det blir kjekt 😀

      1. Så kjekt å høre 🙂 Og takk for temaforslag. Jeg skal lagre det, for jeg har funnet et annet tema for denne gangen 🙂 Blir gøy 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg