ET TOMROM I DAGEN

I dag begynte dagen fint da jeg gikk en tur, som jeg ofte pleier. Formen var mye bedre enn i går. Feberen har jeg fortsatt. 38.8 på det høyeste i dag. Det endrer seg ikke om jeg holder sengen. Det er kroppen som ikke klarer å styre dette helt, og så har jeg også skjulte betennelser.

Og i ettermiddag fikk jeg det travelt med å rydde litt, for jeg skulle få den nye sofaen jeg hadde bestilt. Og så gikk jeg en liten tur til, for å se solnedgangen.

Men hva har jeg gjort i mellomtiden?
Akkurat nå når jeg sitter her og skriver, så klarer jeg ikke å huske det. Så da var det hukommelsesvikt, som jo er et ganske stort problem for meg. Rett og slett hjernetåken som slår til.

Jeg vet at jeg har spist, for jeg ser jo asjetten jeg brukte. Men det er litt vondt når det er et sånt tomrom. I morgen kan det godt hende at jeg husker det.

Jeg laget jo en side på Facebook, men det var liksom i mellom andre ting. Merkelig følelse å ikke kunne huske hele dagen.

Solnedgangen var fin den. Ikke så enormt fargerik. Men fint å sitte og se utover byen når solen går ned. Jeg har gjort det mange ganger før 🙂

Avslutter med en solnedgangsselfie 🙂

Så sier jeg god natt, og tusen takk for dagens følge 🙂 Vi sees i morgen ♥

 

#solnedgang #hukommelsesvikt #hjernetåke

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg