ETDIKTOMDAGEN – (BLOGGER JEG FØLGER)

Jeg har lest blogg i mange, mange år, og har kost meg veldig med det. Det er ikke rosablogger jeg leser. De har en tendens til å ha tema som ikke passer så godt for meg. Jeg liker mer å lese hverdagsblogger gjerne med litt variert innhold, og gjerne bloggere som er godt voksne, både kvinner og menn, men det er ikke en forutsetning. For jeg følger unge bloggere også.

En blogger jeg har fulgt i noen år er Etdiktomdagen, som altså heter Mette sånn irl.
Da jeg først begynte å lese hos henne, var det med et lite forbehold, fordi jeg liker dikt, men ikke bare dikt. Og så viste det seg at også hun har en variert og kjekk blogg å lese. Hun har også helseutfordringer, så mye hos henne er lett gjenkjennelig for mange 🙂

 Jeg lånte dette bildet fra bloggen hennes 🙂 Klikk på bildet for å komme inn i bloggen.

Foruten små dikt både av henne selv og av andre, har hun også bloggen sin full av turer. Og for noen turer ♥ Jeg må si jeg er imponert over naturen, rett og slett majestetisk. Flotte topper, nydelig utsikt, fine strender og litt av hvert. Spesielt har jeg hengt meg opp i navnet Mulevika. Jeg liker så godt det navnet. Det er koselig og eksotisk på samme tid i mine ører 🙂 Jeg har veldig lyst å gå tur dit 🙂

Bloggen hennes inneholder også dyreliv, både katt og hund har stor plass. Katten heter Mr Sniff, og hunden heter Leia. Og den hunden er nydelig. Jeg er ikke sånn veldig glad i hunder, men synes de er fine på avstand. Hennes hund er nydelig å se på. Skulle jeg hatt hund, tror jeg nok valget ville falt på en som lignet på den. Katten er også flott, fine farger synes jeg.

Så dukker det opp litt fugleliv også iblant. Spesielt kjekt er det med Lundefuglene synes jeg. Hver gang jeg ser et bilde eller noe med en Lundefugl på, tenker jeg på Etdiktomdagen 🙂

Hun har også dreisen på juice, og lager juice av forskjellige frukt og grønnsaker. Det blir flotte farger og helsebringende effekt. Jeg har notert ned noen av ingrediensene for å prøve selv 🙂

Strikker gjør hun også, og jeg følger med. For jeg er jo selv en ivrig strikker, og liker å la meg inspirere av andres strikk.

Jeg har stor glede av å lese denne bloggen. Alltid flotte bilder, alltid positivt og med pågangsmot. Friskt og kjekt innslag i dagen.

Og enda en positiv ting er at hun også liker å fremme andre bloggere. Noe som er et absolutt pluss. Jeg har faktisk funnet blogger å følge fordi hun har fremmet dem. Jeg synes det er så fint når vi kan gjøre sånt, være snille med hverandre, og ville hverandre vel. Og ikke minst, vise hverandre frem ♥

Så har du ikke vært innom Etdiktomdagen enda, så anbefaler jeg en titt innom. Flott dame, som jeg håper å få treffe en vakker dag 🙂

 

 

#bloggere #fremming

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg