FAMILIETID

Nå er det mange som melder om fint vær og kjekke aktiviteter. Noen har også tatt bloggferie. Men jeg holder stand 🙂

Såvidt 🙂

 

Her om dagen var jeg i Rogaland Arboret og gikk tur, og da kom vi over denne lille familien her 🙂

 

Her passer moren godt på, og holder alle sine fem små under nøye oppsikt. Og med det samme er hun ikke klar over disse tre damene som står og følger med på dem.

 

De er opptatt med å finne godterier nede i gresset.

Men etterhvert blir moren obs på oss, og da vender de nebbet mot vannet og hopper uti, en etter en 🙂

Uansett så er jo dette en fin tid å finne på noe kjekt med familien på. Eller med venner for den saks skyld.

Her i huset er ungene mine på plass i noen uker nå. Og jeg storkoser meg med det. De er jo voksne da, men bor fortsatt hjemme.
Nå har vi akkurat kost oss med hjemmelaget pizza på terrassen. Tenk så varmt og fint som det er, så kan vi sitte ute til ganske så sent uten å begynne å fryse.

Og heldigvis trenger jeg ikke å passe på mine små lenger, i samme grad som andemor må med sine. Men å nyte tiden sammen, det tror jeg vi er like flinke til 🙂

Ha en fin lørdagskveld ♥

4 kommentarer
    1. Å så koselig med små andunger! OG koselig å få sine egne “små” hjem også…. prinsessa kommer hjem en tur første juli – det skal bli suuupert! Klem <3

    2. Så herlige små nøster i gresset 🙂 Jeg tar ikke bloggferie. Men tar noen dager OFF når jeg ikke har tid. Om sommeren har jeg tid, så da blogger jeg mer 🙂 Mange som har hoppet av nå om dagen. Ser det er færre lesere nå for tida 🙂 Og færre bloggere…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg