FEIRER VÅREN MED SMOOTHIE

I dag har det virkelig vært vår. Noe så fantastisk nydelig ♥

Jeg har vært en del ute. Må jo benytte det fine været. Så etter jeg hadde vasket vinduene, slappet jeg av i solen med en smoothie.

Når jeg lager smoothie, så er det litt sånn tilfeldig hva jeg har oppi. Oftest har jeg oppi sånne ferdig porsjonerte bærposer fra butikkens frysedisk. Eller så har jeg oppi litt av en sånn, og litt frosne jordbær. Eller så har jeg av og til fryst ned fruktbiter selv og har oppi. Noen ganger har jeg også kjøpt litt sunnere varianter med grønnkål og sånne ting som gjør smoothien grønn. Jeg er ikke vanskelig sånn. Smoothie er godt.
Denne var med mye jordbær oppi. Det ga forventninger om en fin sommer ♥

Og så skulle jeg jo feire i dag, så jeg har bakt kake. Og jeg nyter min 48. plass på topplista av hele mitt hjerte, for trykket er overhodet ikke det samme i bloggen i dag, så nedturen har begynt 😉
Men det går helt fint altså. Jeg skal leve en stund på denne dagen ♥

Det ble gulerotkake. Og noen nådde å ta en bit før jeg nådde å ta bilde 🙂 Men det går bra. Da ser jeg jo at den er gjennomstekt.

Gulerotkake er lett å bake, og jeg har en knallgod oppskrift til liten langpanne. Så denne tenker jeg å dele i morgen her i bloggen.

For nå skal jeg nemlig ut en tur, og plante noen blomster som Pål kom innom med tidligere i dag ♥ Det skal bli kjekt å få litt farge rundt her. Ikke bare gult, men også andre farger. Det blir koselig 🙂

Ha en herlig fin kveld, jeg håper været er like bra hos deg som hos meg ♥

5 kommentarer
      1. Ja, det er jammen godt og forfriskende ♥ Og du har alt klart til en dag du har lyst på det 🙂
        Bare å nyte når den dagen kommer 🙂 Klemmer ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg