FEST-SØSTRE / PARTY-SISTERS

Som jeg nevnte i forrige innlegg, var jeg på en veldedighetsfest på fredag, arrangert av Lions Club Sandnes/Riska. Og mitt følge på festen var Kristine.

As I mentioned in my last post, I was at a charity event on Friday, arranged by Lions Club Sandnes/Riska. And I came to the party along with Kristine.

Kristine er en dame jeg ser veldig opp til. Hun har så mange egenskaper jeg gjerne skulle hatt. Hun er strukturert og organisert, hun er enormt dyktig til å sy, hun strikker også, og der er vi kanskje nokså like, hun har mange kreative og gode løsninger og ideer. Hun er utrolig god å prate med, og tilbakemeldingene er konstruktive og ærlige. Hun har også en flott familie som jeg også er veldig glad i, og ikke minst, hun er veldig kjekk å tilbringe tid med, enten det er tur eller fest, eller rett og slett bare noen hyggelige timer med te, strikketøyet og god prat.
Fra denne anledningen med disse bildene, snakker vi om fest. En fest for og med mange flotte damer, Løvinne for en kveld. Hvor inntekten gikk til psykisk helse for barn og ungdom i Rogaland.

Kristine is a lady I look up to very much. She has so many qualities I wish I had. She is structured and organized, she is extremely good at sewing, she also knits, we are perhaps quite similar knitters, she has many creative and good solutions and ideas. She is incredibly good to talk to, and the feedback is constructive and honest. She also has a great family that I am also very fond of, and not least, she is very nice to spend time with, whether it is a hike or a party, or simply just a few nice hours with tea, knitting and good chat.
From this occasion with these pictures, we are talking about partying. A party for and with many beautiful ladies, Lioness for an evening. Where the income went to mental health for children and young people in Rogaland.

 

På festen var vi nokså like i stilen. Vi hadde begge på oss lyse kjoler med likt snitt. Og brillevalget var også nesten helt likt. Jeg bruker briller når jeg kjører bil, ofte på tur, og som her, på eventer hvor jeg synes det er viktig å se det som er langt unna. Det synes ikke så godt på bildet, men fargen på brillene er nesten identisk. Det er helt tilfeldig.
Vi fikk spørsmål fra flere kanter denne kvelden, om vi var søstre?
Så nå spør jeg deg som leser her: Er vi søstre? (Svaret avsløres i neste blogginnlegg).

At the party we were quite similar in style. We both wore light dresses with the same cut. And the choice of glasses was also almost exactly the same. I wear glasses when I drive, often on hikes, and as here, at events where I think it is important to see what is far away. It doesn’t show so good in the picture, but the color of the glasses is almost identical. It’s completely random.
We got questions from several sides this evening, if we were sisters?
So now I ask you who read here: Are we sisters? (The answer will be revealed in my next post).

 

 

6 kommentarer
    1. Noen søstre her i livet er ikke født av samme mor, eller kommer fra samme far. Det er bare søstre i sjelen. Og de tror jeg man likner litt på utseendemessig etter hvert også 🙂 Så ja…søstre er dere nok, på EN måte 🙂

    2. Fine bilder av dere – og fine bilder med tastaturheks… 🙂

      Dere kan jo være i slekt selv om dere ikke er søstre – og dere ligner hverandre 🙂

      klem

    3. Søstre eller ikke, flotte løvinner i alle fall! 😀

      Jeg har ei bonussøster. Det er ei god venninne som jeg har adoptert som søster. Det jeg ikke tenkte på da jeg adopterte henne, var at det fulgte med noen bonustantebarn! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg