FLOTT UNG MANN MED BURSDAG I DAG

I dag er det feiring her i heimen. For min sønn, Daniel, fyller 24 år i dag 🙂 Han er den eldste av mine barn, og var et svært etterlengtet barn da han ble født. Han er også det eldste barnebarnet til sine besteforeldre, så det var så klart veldig stas med denne lille gutten da han så dagens lys for første gang ♥

 

Jeg laget en bursdagshilsen til ham og postet på hans Facebook-vegg. Bildene er et lite utvalg fra den flotte turen vi hadde til USA for et par år siden. En tur med stor suksess. Og siden han fyller året om sommeren, så var han så heldig at han også fylte året da vi var over there. Nærmere bestemt i San Francisco. Men dette var to år siden. Nå i dag, er vi hjemme, og koser oss i varmere vær enn vi hadde i  akkuratSan Francisco 🙂 For der var det faktisk ganske så kjølig da vi var der. Bildene i collagen er fra San Francisco, Las Vegas, Grand Canyon, og Hollywood.

Vi feiret bursdagen samtidig på søndag jeg og han. Den dagen hadde jo jeg bursdag. Og siden vi har bursdag så tett, så har det alltid blitt sånn, at vi slår sammen dagene våre og feirer samtidig med familien.

I dag skal han og søsteren ut og spise bursdagsmiddag med sin far og følge. Og det betyr jo at jeg slipper å lage middag 😉
Men istedet har jeg bakt gode muffins, som vi nettopp nøt på terrassen sammen med is og jordbær 🙂

Det smakte godt, men isen smeltet veldig fort da, siden da vi satt og spiste, var det 28 grader i skyggen. Vi hadde parasoll, men siden det er litt vind i dag (noe som jo gjør varmen litt lettere å bære for enkelte) så måtte vi vokte godt på parasollen. Faktisk såpass at jeg har besluttet å kjøpe en mer ordentlig og solid parasoll.

 

Muffinsene var sjokolademuffins, med sjokoladebiter på toppen, og bakt i Star Wars former. Og Star Wars, det er alltid stor suksess her i huset. Begge mine barn er veldig glad i Star Wars, og vi har sammen sett alle filmene, flere ganger.

 

Så i varmen gjaldt det å spise fort 😉 I alle fall isen. Og alt sammen smakte godt. Isen er forresten sukkerfri. Noe som så klart er positivt. Is er alltid godt når det er varmt.

Nå skal dagen nytes videre. Jeg skal ut på terrassen og sole meg litt, og ungene har trukket ned til rommene sine i kjelleren, der er det litt svalere.

Gratulerer så mye med dagen til deg kjære gode Daniel ♥

Så håper jeg at alle koser seg denne dagen. For det gjør vi 😀

 

 

 

2 kommentarer
      1. Takk for det 🙂 Det er jo herlig å ha bursdag på en sånn flott godværsdag, selv om bursdagsbarnet liker kaldt vær best 🙂
        Kos med godsaker da, det gjorde godt.
        Nå er det bare hvile, og nyte det gode været for meg 🙂
        Håper du også koser deg ♥ Klemmer ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg