FLYTTESJAU OG LITT FRA HELGEN

Da er flyttesjauen i gang her hos meg, og jeg har blitt flyttet til ny bloggplattform.

Det ser foreløpig greit ut her. Jeg har holdt på med litt utforsking av omgivelsene her inne, og funnet litt ut hvordan jeg skal manøvrere meg rundt 🙂

Det er forskjellig fra der jeg var før. Og dere som leser innom her, og er vant til den gamle, vil se at det er litt forskjell i oppsett og design. Alt nytt blir jo en vane uansett, og det kan godt være at jeg endrer ting etterhvert. Tiden vil vise.
Først og fremst prioriterer jeg å gjøre meg kjent her selv 🙂

Helgen har vært fin, og jeg har kost meg. I går kveld hadde jeg besøk av Pål og datteren hans. Vi tente to lys og spiste kolakaker og gulerotkake 🙂

På lørdagskvelden var jeg på julekonsert med 3 venninner. Vi var på Sandnes Brygge og så Adeles Jul.
Adele er en ung dame fra distriktet her, med ben i nesa og en nydelig stemme.
Julesangene hun fremførte var rolige, stemningsfulle og avslappende.
Vakkert ♥


Det blir ikke de beste bildene med mobiltelefon i et lysdempet lokale, men stemningen kan man jo fortsatt føle på 🙂


Jeg satt sånn til, at når jeg snudde meg litt så jeg et speil, og i speilet var Adele. Så da fikk jeg egentlig se henne i to forskjellige vinkler fra der jeg satt 🙂

På fredagen gikk jeg og Pål tur. Det har ikke blitt for mange turene i det siste, dessverre.

Vi gikk forbi kirka, og da fikk jeg knipset ett av mine favorittmotiver, som er denne portalen her som starter under klokketårnet og går innover mot inngangsdøren.

En fin helg er over, og vi er i gang med ny uke.
Og nå er jeg spent på å se om jeg får bloggen min til å virke etter flyttingen 🙂

Ønsker alle sammen en helt nydelig dag ♥

#flytting #flyttesjau #konsert #helg #aktiviteter

22 kommentarer
    1. god morgen og velkommen inn hit :=) vi får dette nok til,jeg fant nettopp ut att jeg kunne krysse av hos meg selv for epost hver gang noen komenterer hos meg :=) det likte eg for da ser jeg dere uten å måtte leite for å se om noen komenterer ,så litt etter litt blir vi nok vande med dette nye også ja .
      Den portalen ved kirka var fin,ett vakkert bilde :=) ellers høres det ut som en trivelig helg hos deg også ,godt å kose seg ilag med sine ,må du ha en fin dag da

      1. Tusen takk for det 🙂
        Ja, jeg har vært gjennom alle slags steder nå og krysset av for ditt og datt, så jeg får også melding om at det kommer inn kommentarer 🙂 Og det er veldig greit synes jeg. Og er jo spent på om alt virker nå som jeg har laget mitt første innlegg her 😀 Og det ser jammen ut til å virke gitt 😀
        Kjekt med noe nytt 🙂
        Ja, den portalen tar jeg ofte bilde av, synes det er en fin effekt 🙂
        Ønsker deg også en fin dag ♥

      1. Takk for det 🙂
        Ja, fikk det til. Sånne ting er litt av min interesse, jeg liker sånt. Så noe finner jeg i alle fall ut av 🙂
        Helgen ble veldig koselig, og jeg føler meg i nokså grei form i dag også, til tross for høyt aktivitetsnivå 🙂

    2. Se her ja..du har da fått til masse her du…Er jo litt gøy med noe nytt..men akk..jeg foretrekker det kjente og kjære…men….sånn er livet..må må tilpass oss, og prøve nye ting hele tiden…Høres ut som en flott helg, og håper du får en flott ny uke!

      1. Ja, fikk det til. Og det kjente og kjære er jo alltid det tryggeste. Men litt kjekt å prøve nye ting også, spesielt hvis det kanskje blir litt bedre. Det gjenstår å se her 🙂
        Håper du også får en fin uke ♥

    3. Det høres ut som om du har hatt en fantastisk helg, men mye spennende innhold.
      Ja det var litt rart å komme over hit, men det går greit… Det eneste jeg sliter med er å kunne legge inn
      dere jeg følger og dele innleggene over på facebook som før. Jeg får overført, men ikke det bestemte
      innlegget jeg vil ha over. Får det vel orden på det til slutt ;o))

      1. Ja, helgen var veldig god, og faktisk avslappende 🙂 Så jeg koste meg.
        Rart å komme over hit ja, og jeg har noen punkter jeg ikke synes om her inne, men kanskje er det bare startproblemer frem til man har funnet ut av ting? Enn så lenge gikk det greit. Jeg har ikke sjekket hva jeg har fått med meg over, men er utrolig glad for at jeg også er på bloglovin og kan følge alle som jeg liker å lese 😀

    4. Så veldig bra ut 😀 Da har du funnet ut mye mer enn meg 😀 Lager du innlegga på bloglovin eller på selve bloggen ? Flinke du 😀

      1. Tusen takk 🙂

        Dette er litt av sånne ting jeg er interessert i, og da er det lettere å finne frem tror jeg. Vi har jo alle vært ganske famlende når vi begynte å blogge i blogg.no fra begynnelsen av, så dette her er jo bare en liten “reprise” på famlingen 🙂
        Jeg lager innlegg på selve bloggen jeg. Jeg innbiller meg at det er lettere å få det til som jeg vil da, og at mulighetene til litt forskjellige ting er eller blir større i bloggen etterhvert. Men jeg skal gjøre et forsøk på bloglovin også, bare for å finne ut hva som gir best resultat 🙂

        Var flink du også 🙂

      1. Ja, jeg skjønner den, det begynte jammen å bli ensomt der inne i det gamle. Men takket være bloglovin får jeg likevel følge deg og de andre <3
        En herlig dag til deg 🙂 Klemmer 🙂

    5. Begynner å bli bedre nå som jeg finner igjen alle kjente fra blogg.no. Men liker meg fortsatt ikke her jeg… Høres ut som du har hatt ei flott helg.

      1. Jeg synes det er kjekt med litt forandring, men må innrømme at jeg også likte meg best på den gamle plattformen. Veldig kjekt med bloglovin da, hvor man kan følge alle man liker å lese, og klare å holde sånn noenlunde oversikten 🙂
        Helga var midt i blinken, veldig kos ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg