FØR OG ETTER / BEFORE AND AFTER

I dag var jeg hos frisøren. Det var på høy tid, for sist jeg var der var i oktober 2019.
Med langt hår er det jo ikke noen krise om man ikke får håret klippet hver 6. uke, men det behøver jo ikke gå særlig mer enn et halvt år synes jeg. På mitt hår altså. Men i år kom jo Covid 19 i veien, så da fikk håret utfolde seg i ganske lange lengder etterhvert 🙂

Today I had my hair cut. It wasn’t too early, because last time I had this done was in October 2019.
With such a long hair it is not a crisis to wait a while to have it cut, but it shouldn’t go more than 6 months I think. I am talking about my hair now. This year Covid 19 came to disturb every rutine, so my hair got to grow really long.

 

Jeg kan se at de grå hårene har blitt mer fremtredende den siste tiden. Men det er jo egentlig ikke så rart, med all motgangen jeg har hatt den siste tiden. Og så har jeg jo bikket 52 forrige måned også, så det er vel nokså naturlig at det blir litt grått etterhvert. Men jeg som person er ikke grå. I alle fall ikke så lenge om gangen 🙂

I noticed my grey hairs have come more out lately. But it’s not really that strange, with all the troubles I have had in my life lately. And, I turned 52 last month too, so I guess it is natural to have som grey hairs after all. But as a person I am far from grey, at least not so often.

Etter frisørbesøket møtte jeg ei venninne, og det ble litt shopping, og en hyggelig lunsj.
Nå er jeg skikkelig sliten, og ser frem til leggetid. Det har vært en god dag 🙂

After the hairdresser I met a friend, and we did some shopping and had a nice lunch.
Now I am really tired, looking forward to bedtime. It has been a good day 🙂

 

16 kommentarer
    1. Ska sei! Så fin, Eva!
      Elsker å få klippet håret når jeg føler det har blitt altfor langt og for lenge siden forrige gang.
      Jeg ble grå for hauger av år siden, og for et par år siden bestemte jeg meg for å la det stå til og sluttet å farge og stripe det. Er superfornøyd og så sparer jeg mye penger:)

      1. Tusen takk for det ♥
        Ja, det er dyrt å gå til frisøren, og spesielt hvis man skal stripe og farge. Og enn så lenge har jeg kun behøvd klipp. Har ikke stripet håret siden jeg var en god del yngre. Nå er det jo masse naturlige strpiper i håret, så det skal jeg være glad for 🙂 Og penger spart, er penger tjent 😀

    2. Så fin den nye klippen ble. Riktig flott ser du ut. Godt å få stelt seg. Men gråe hår er ikke lett å se, og en fargerik person kan aldr bli grå. Klem <3

      1. Tusen takk 🙂 Ja, det gjorde godt med litt hårstell 🙂
        De grå hårene vitner om levd liv, så man skal vel egentlig bare være glade for dem 😉 Og du har rett, en fargerik person blir aldri grå 🙂
        Klem ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg