FORSINKEDE BURSDAGSGAVER

Jeg hadde bursdag fredag for 2 uker siden, og den ble jo feiret da og et par dager senere.

Men gavene strømmer fortsatt på 😉

For noen dager siden kom det jeg antar er siste gavene ♥ Og det var hjertegaver, i ordets rette forstand.

For en ukes tid siden fikk jeg denne vakre hjerteskålen av min hjertenskjære, Pål ♥

Skålen er helt unik. Det finnes ikke 100% lik. Den er håndlaget. Oransje er ikke en farge jeg normalt velger selv, men denne hadde jeg nok valgt uansett. For den var så fin, og spesiell med den hvite kanten. De hadde visst kunne denne med en sånn kant på.

Skålen er også signert. Det oppdaget jeg først i dag 😉 Men det synes jeg er veldig kjekt. Fint å se opprinnelsen, spesielt for meg med DEN dårlige hukommelsen 😉

De lager visst mye fint der på det glassblåseriet, så Pål har lovet å ta meg med dit en gang. Han kjenner glassblåserne personlig 🙂

Et par dager senere fikk jeg dette glasshjertet….fra min kjærestes 3 barn ♥ Også det unikt, med sin ruglete overflate. Og fra samme glassblåseri 🙂

Jeg samler på hjerter, og spesielt glasshjerter. Og jeg har 2 fra før, som har glatt overflate. Dem skal jeg vise en annen gang, når jeg har vasket vinduet 😉 De andre hjertene har jeg kjøpt selv, så derfor er jeg så glad for at noen har snappet det opp, og faktisk kjøpt et nytt til samlingen min ♥ Jeg vet hvem av dem som valgte fargen, og den fargen glir rett inn i mitt interiør ♥

Skålen er forlengst tatt i bruk. Den er en bruksgjenstand har jeg blitt fortalt. Kunstnerne som har laget den ønsker at deres kunst skal brukes. Og det passer meg bra, for den skålen kommer nok ofte til å stå på bordet hos meg med noe godt oppi 🙂 Så da har jeg begge hjertene fremme titt og ofte ♥

For en herlig gjeng altså ♥

Alle gavene jeg har fått til denne bursdagen har vært helt i mitt hjerte. På bildet av hjertet som henger i vinduet skimtes også en hortensia utenfor. Den fikk jeg også i gave. Og i tillegg har jeg fått både eksklusive vinglass og en oppladbar ministøvsuger som jeg hadde ønsket meg. Alt sammen etter min ånd ♥ Helt fantastiske, alle de gode jeg har i livet mitt, som tenker på meg ♥

I dag skinner solen igjen. Det kan komme litt regn, og temperaturen blir 15 grader på det høyeste, ifølge værmeldingen min. Så lenge solen skinner og det går å sitte på terrassen litt, er jeg sånn noenlunde fornøyd.

Ha en strålende lørdag ♥

 

#gaver #glassblåseri #glassgaver #hjerter #omtanke

9 kommentarer
    1. Så herlig med hjerter. Jeg også elsker hjerter. Har 2 i mitt vindu. Ønsker meg flere. Dette du fikk her var spesielt. Så fint. Jeg også hadde elsket disse gavene.

    2. Vakre hjerter..og fine gaver ! Så greit at gavestrømmen bare fortsetter da..hehe.. Skya her i dag…men til uka kommer finværet…tror jeg ! Lørdagsklem fra Mjøndalen <3

    3. fine hjerter,ja disse må være fremme hver dag,skapfyll har vi nok av :=) vi hadde regn når vi stod opp,men solen kom,nå er det skyet og vind,men 15+ her også,veldig omskifftelig vær vil jeg si

    4. Så flotte gaver! og hjerter er alltid koselig…OG det har liksom en mening….syns jeg…Gratulerer med dagen som var…tror jeg ikke har fått med meg…så lite på nettet i ferien…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg