FOTOKONKURRANSE: GLASS

Heisann alle sammen 😀
Da kjører jeg i gang en ny fotokonkurranse.

Tema denne gangen har jeg valgt GLASS!

Glass kan være så mangt. Det lages mye fint av glass. Ikke bare drikkeglass og vinduer, men også alt mulig annet. Til og med knust glass kan være pent, om det ikke er til sjenanse og skade for folk og fe.

Til konkurranseplakaten har jeg brukt en klinkekule av glass. Og når solen strømmet gjennom, så ble det jo en vakker skulptur i bildet, selv om kulen egentlig er bitteliten.

Glass finnes også i mange farger, og man kan få mange fine effekter og former ved hjelp av lys, og sammensetting.

Ja, alt er mulig. Her i konkurransen handler det om glass. Så bestemmer du selv hvilket uttrykk bildet skal gi 🙂

Etter fristen har gått ut, vil jeg arrangere bildene i eget blogginnlegg med nummer. Så ønsker jeg at så mange som mulig er med og avgir stemmer.
Vinneren av fotokonkurransen vil motta en liten oppmerksomhet i posten 🙂

Vi må ha noen regler også, for at konkurransen skal gjennomføres lett og rettferdig.

 

KONKURRANSEREGLER:

  • Temaet er glass
  • Kun ett bilde pr. deltaker
  • Det er lov å være kreativ med redigering og evt. filter
  • Bildet må være ditt eget
  • Bildet må være uten signatur, vannmerke eller logo
  • Bildet kan være nytt eller fra ditt eget arkiv
  • Er det mennesker med på bildet må du ha tillatelse fra dem for å kunne delta
  • Innsendingsfrist: mandag 8. april kl. 18.00
  • Merk innsendingen med ditt navn/bloggnavn
  • Alle kan delta, både bloggere og bloggløse

Bildet kan sendes til [email protected]

Jeg kommer til å bekrefte hvert bilde som kommer inn, sånn at hvis du ikke hører noe fra meg, så har det kanskje ikke kommet frem. Da tar du bare kontakt med meg, så er det enda mulighet for nytt innsendingsforsøk.

Jeg gleder meg til å se hva dere finner på 🙂
Masse lykke til ♥

 

PS: Vær gjerne med å dele innlegget her, ryktebørsen er bare kjekt, da det gir flere mulighet til å delta 🙂

 

#konkurranse #foto #glass #kreativitet #fotokonkurranse

30 kommentarer

Siste innlegg