FRISK TURFARGE (Frodith’s Catwalk utfordring)

Så har jeg kommet til dag 5 og rosa i Frodiths Catwalk utfordring. Rosa har nok vært den fargen jeg alltid har elsket, samme hvilken alder jeg har hatt, samme hvilke venner jeg har hatt, samme hvilken livssituasjon jeg har hatt. Det var en periode over et par år for ca 10 år siden, hvor jeg slet med farger, og det meste var sort. Men da var jeg tungt deprimert, så det er min unnskyldning. For ellers elsker jeg farger. Og rosa, den fargen har vært med meg helt siden jeg var liten.

Jeg har ikke så veldig mye rosa klær egentlig. I alle fall ikke så mye dagligantrekk. Men nesten alt jeg har av turtøy er rosa. Litt lilla og, og ørlite turkis. Men rosa er favoritten når det gjelder turtøy, og regntøy.

Her er det regntøyet som er på. Og turen var i går. Den har jeg skrevet om HER.
Regntøy er alfa og omega her i regionen. Det regner ofte. Nesten som i Bergen. Kanskje vi har en regndag mindre enn de har i Bergen.
Regnjakke og regnbukse er mye i bruk, og jeg har ikke bare dette ene settet, jeg har et par sett til, med litt nyansevariasjoner 🙂

 

Det er ganske viktig synes jeg, med fargerikt turtøy og regntøy. Sett at noe skulle skje, da er man lettere å få øye på. Og med tanke på alt regnet vi har, som er relativt grått og kaldt, da frisker det jo grundig opp med knallrosa eller andre knallfarger 🙂

 

Jeg synes det er bra å ha godt regntøy, men jeg foretrekker de dagene man ikke trenger regntøy. For det er litt i trangeste laget nå mitt regntøy, når jeg har lagt meg ut litt. Men håpet er å kanskje snart gå litt inn igjen. Det blir en gledens dag i så fall. Men enn så lenge, så får jeg på meg dette fortsatt, så jeg er fornøyd jeg.

 

Nå er det bare en fargedag igjen, og det er i morgen. Og morgendagen bringer den vanskeligste fargen for meg. Men jeg synes jeg har løst den genialt, så om du nå ble litt nysgjerrig, så må du følge med i morgen når jeg legger ut det oransje innlegget 🙂

I morgen kommer også en oversikt over de andre fargeinnleggene om du ikke har sett dem allerede.

Så var dagens utfordring i boks. Nå koser jeg med å kikke hos andre som også er med i fargeutfordringen.

Ha en fin ettermiddag og kveld ♥

 

 

#catwalk #mote #klær #utfordring #farger

10 kommentarer

Siste innlegg