FROST (Frodiths Vinterland-utfordring)

God vintermorgen. Tenk snøen ligger fortsatt her hos oss. Men i dag er det meldt 6 grader på det varmeste, så jeg tipper den tiner fort. Det er ikke så tykt lag med snø vi snakker om ser du 🙂 Akkurat nå er det 2 grader og nedbør. Men om nedbøren er snø, sludd eller regn, klarer jeg ikke å se fra akkurat denne vinkelen.

Jeg er fortsatt med i Frodiths Vinterland-utfordring, og i dag er vi kommet til min dag nr. 5, hvor jeg har valgt Frost som tema. Jeg vet hun skal åpne galleriet til helgen, så da gleder jeg meg veldig til å gå og se hvilke bilder hun har plukket ut, og så får jeg kanskje se mange andre bilder hvor jeg kanskje har gått glipp av noen. Det er jammen ikke lett å få med seg alle. For det er veldig mange som er med i utfordringen ♥

Jeg håper i alle fall at akkurat DU har fått med deg de fleste av mine bilder ♥

Her kommer et bilde fra desember, hvor vi hadde noen kalde og fine dager. Da gikk jeg tur rundt Stokkelandsvannet.

Det var så fint å gå forbi beitemarken hvor alle gjerdestolpene hadde fått fine topper av frost 🙂 Det var akkurat som at noen hadde gått rundt og pyntet dem med glitter til jul ♥

Jeg har to dager igjen av utfordringen, to tema. Snø og Strevsom vinter er mine gjenværende tema. Og jeg er selv spent på hva jeg klarer å finne på der. Stay tuned 😀

I mellomtiden ønsker jeg deg en herlig dag i dag ♥

 

#vinterland #frost #kaldt #vinter

6 kommentarer
    1. En nydelig løsning, helt på toppen for å si det sånn 😀 Nå har jeg to igjen også..må kanskje i arkivet etter noe 😀 En nydelig dag til deg også 🙂

    2. Kjempefin frost 🙂 Her er det ofte nesten bare VANN eller bare holke og frost. Så frost har vi innimellom. Men snø sjeldnere. Men nå har vi snø også 🙂 Jeg har også to igjen 🙂 klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg