FRUSTRERT

Nå begynner jeg å bli ordentlig lei blogg.no.

Det har seg sånn at jeg har forsøkt å poste et innlegg helt siden i går kveld, som bare ikke legger seg på forsiden.
Om igjen og om igjen har jeg forsøkt. Slettet og prøvd på nytt. Men det går bare IKKE! Så nå er dette her et forsøk på å se om det går når jeg lager et helt nytt innlegg, om noe helt annet. Men jeg tipper at ikke det heller hjelper. Jeg sletter ikke innlegget av den grunn. Men det innlegget jeg forgjeves har forsøkt å få opp på forsiden, det har jeg slettet. Jeg får forsøke igjen ved en senere anledning.

I tillegg mistet jeg i går Google Analytics. Jeg slet jo for å få det på plass. Og plutselig er det borte.
Jeg vet at jeg ikke er alene om det, men det er jo leit likevel.

Tålmodigheten min er i ferd med å ta slutt.

Jeg har en annen blogg. Kanskje jeg bare går over til den igjen? Men nå skal jeg sette i gang å søke litt, og se hva jeg kan finne ut om andre bloggplattformer.
For dette her er jo liksom en hobby for meg. Noe jeg kan holde på med, som gir meg mye, selv om jeg er kronisk utmattet. Men når det er sånn at man skal stresse livet av seg, for å gjøre noe som egentlig skal være enkelt, ja da må jeg jo gi meg. For jeg sliter meg jo ut på dette. Ikke bare på å gjøre gjentatte forsøk, men også fordi det frustrerer meg så enormt. Og så ødelegger det bloggleden. Det blir et ork, for man vet ikke om det arbeidet man legger ned blir belønnet med å havne på forsiden, noe som i utgangspunktet skal skje automatisk når man legger ut et nytt innlegg.

Så nå er jeg faktisk sur!
Og det er ikke ofte at jeg er.

PS: det virket, dette innlegget kom på forsiden. Så da lurer jeg på hva som gjør at det forrige innlegget jeg forsøkte ikke gikk inn dit? Men jeg skal forsøke igjen senere.

#bloggtrøbbel #blogg #googleanalytics #forsiden

7 kommentarer
    1. God morgen, Eva 😉 Skjønner at det må være frustrerende. Frodith har nevnt noe om det samme etter endringen på blogg.no. Håper det løser seg, og ikke fortsetter slik.. For å få lesere må jo bloggen eksponeres. Hvis du skulle finne på å bytte plattform, snus på nouw 😉 De legger ut alle innlegg, og der kan man følge andre bloggere, og bli fulgt, og skrive til hverandre privat hvis man vil. Jeg er storfornøyd der! Men det kjenner du best selv, hva du føler for 🙂
      Ønsker deg en god og ikke-frustrerende dag <3 Klem til deg

      1. God morgen Aina ♥

        Ja, jeg vet at Frodith også sliter med det der, og det er utrolig leit at det skal være sånn.
        Nouw er en av plattformene jeg kikker på. For om dette tullet her skal fortsette, så orker jeg ikke å være her mer. Hele gleden er jo borte.
        Veldig kjekt at du beskriver Nouw, for det høres ut som det er litt som gamle blogg.no. Så kanskje jeg tar steget om ikke lenge 🙂 Er jo leit når man har en godt etablert blogg, og så føle at man må bytte.
        Jeg skal kose meg i dag. Det blir kos med kjæresten. Ut og spise og feire dagen i går ♥
        God klem og fine dagen til deg også ♥

      1. Ja, er jo WordPress jeg også er på nå, det var hit vi ble tvangsflyttet. Men jeg er ikke fornøyd. De gangene jeg har lurt på noe, har jeg ikke egentlig fått noe fornuftig svar, så jeg vurderer å flytte herfra. Men enn så lenge gir jeg det en liten sjanse til 🙂

    2. Sånt gjør at man blir umotivert ja..hadde en dag som mitt innlegg ikke vistes også..men fikk delt det fra en annen nettleser etter hvert 🙂 Håper ikke du flytter, for det er litt slitsomt med folk rundt omkring, og den bloglovin funker jo dårlig syns jeg selv om innlegg dukker opp når det har gått en dag eller noe sånt.. Men du må jo gjøre det som passer best for deg, følger deg jo på FB så får med innlegga derfra også :)) Klem <3

    3. Jeg opplever det stadig. Men har (nesten) sluttet å irritere meg. Bare deler det på Facebook, og håper på bedre lykke neste gang 😀 Som regel går det bedre neste gang. Men må være annet innhold tydeligvis 😀 Hun Hanne Mari sa det ville dukke opp senere, at det bare var forsinkelse i nettleseren, men det stemmer ikke. Jeg har sjekket timer senere, null innlegg… Men jeg ser NOE endrer seg med kommentarer og sånt, ikke så mye robot-saker nå. Så håper på endringer på andre greier også 🙂

      1. Jeg synes det er frustrernde og umotiverende, og jeg har også fulgt med for å se om det dukker opp senere, noe det ikke gjør. Så det der er nok bare svadaprat fordi de ikke finner ut av det. Men det er ting som endrer seg til det bedre har jeg lagt merke til, så venter i spenning på ytterligere forbedringer 🙂 Vi får bare henge på 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg