GAMLA I NATTSERKEN

God morgen 🙂

I dag når jeg våknet følte jeg meg 109 år gammel. Nakken var stiv som en tømmerstokk, og hodet hadde jeg lyst å amputere, det var sinnsykt vondt.
Da var klokken 6. Og jeg skulle ikke opp før 7.

Gode råd var dyre, så jeg gikk på badet, og smurte nakken med en stick jeg nylig kjøpte i en skjønnhetssalong, og så la jeg meg igjen, mens jeg ventet på at sticken skulle virke. Og virkningen kom den etter en liten stund.
Det er en stick som skal behandle betente og spente muskler i nakkeområdet. Og den virker. Det har jeg forsøkt tidligere.

Etter en liten stund begynte hodepinen å slippe taket, og før jeg nådde å sovne igjen, stilte jeg klokken på kvart over 7. Jeg hadde tid til det kvarteret ekstra.

Når klokka ringte og jeg sto opp, følt jeg meg litt yngre. Bare 92 år gammel nå :p


Jeg gikk rett inn i stua, og slapp meg ned i godstolen mens jeg funderte på om dette var dagen jeg kanskje burde holde sengen?

Men etter et kvarter, så kjentes ting litt bedre ut, og jeg besluttet å kle på meg turtøy, og gå en tur når jeg bare fikk våknet litt 🙂


Til tross for stiv nakke, vondt hode, og selvsagt masse andre vondter også, så smiler jeg. For jeg er ikke av den gretne gamle sorten. Ikke enda i alle fall.

Og nattserk, det har jeg ikke. Men elsker denne morgenkåpen som jeg kjøpte for snart et år siden, og som passer godt å bruke på denne tiden når det er så mildt i været.

——-

Nå er jeg påkledd, og klar for tur. Jeg har svippet vesla på skolen, og venter bare på at det skal lysne litt, for jeg skal gå tur i ukjent terreng i dag er planen. Så får vi se hvordan formen er når jeg er hjemme igjen 🙂

Jeg ønsker alle sammen en flott dag, forhåpentlig friske og raske og med godt mandagshumør 😀

6 kommentarer
    1. Så godt at kroppen ikke turde annet enn å vende det gode kinnet til 🙂 Lykke til på turen, om den ikke allerede er vel gjennomført 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg