GANSKE KJAPT INNOM

God morgen ♥

Her i gården er det sengeleie som teller nå om dagen. Jeg har fått en lei forkjølelse. Og så er jeg litt sånn at når jeg blir forkjølet eller annet, så blir det en ordentlig manflu. Jeg tenker at det må være pga kombinasjonen med ME. Jeg blir i alle fall sykt dårlig.

Men jeg forsøker å være litt oppegående også, sånn at jeg i alle fall får se litt dagslys, får i meg litt mat og drikke, og kikke innom her på nettet.

Det blir dessverre ikke lest så mye blogg som jeg liker. Men er innom og titter litt da. Skriver ikke så mye. Har besluttet at denne gamle PC’en jeg nå bruker, er så himmla treg at jeg bare MÅ få kjøpt meg en ny bærbar. For denne er ikke bærbar, og det er ikke den store komforten å sitte her og lese og taste. Jeg blir fort sliten. Så nå har jeg satt ungene i gang med å finne en bærbar PC som passer til meg og min bruk 🙂 Og den skal kjøpes så fort som råd er 🙂

I går skrev jeg om bomsaken og bomgruppekrangelen som er. Og jammen har ting eskalert etter det. Det har faktisk blitt ganske stygt. Deler av pressen skriver usaklig og løgnaktig, ganske alvorlig faktisk, og den store bomgruppen hevder sin uskyld og kaster skylden over på vår lille gruppe, som ikke engang var startet når all uhyggen skjedde for et halvt år siden. Så det er kaotisk hett for øyeblikket.

Og hett ble det plutselig for meg også, da jeg ble spurt om å være med som administrator? Jeg takket ja, men er som sagt sengeliggende, så jeg svever litt i bakgrunnen mens jeg forsøker å sette meg inn i alt sammen. Det er mye å gape over, for å si det sånn 😉 Så jeg følger med i samtaler, men orker ikke å delta så mye selv enda. Jeg må først bli frisk fra denne forkjølelsen. Og så har jeg jo den berømmelige hjernetåken også, så hvordan jeg skal få dette til blir spennende 😉

Jeg håper å bli litt mer husvarm der etterhvert, og kan gå på med en klar agenda 🙂 Spennende tider i alle fall. Og jeg føler jo at jeg lever når jeg har noe å være opptatt av 🙂

Men nå skal jeg spise litt frukt og drikke litt te, og komme meg i seng igjen etterpå. For nå er jeg passe skjelven i hendene og kaldsvetter her jeg sitter.
Og ja, så må jeg også legge til at jeg dessverre ikke får kommet meg på bloggtreff til helgen 🙁 Det føltes faktisk som en krise når jeg måtte innrømme det for meg selv, at det ikke var mulig å få til. Men helsa er for dårlig rett og slett. Og han som skulle være med meg og kjøre og sånt, har brukket foten og er nyoperert, så da ble det enda vanskeligere. Så jeg får satse på at det kommer nye treff jeg kan være med på. Kos dere masse dere som skal på treff ♥ Klem til alle fra meg ♥

Ønsker alle en herlig dag ♥

 

 

 

 

 

8 kommentarer
      1. Tusen takk for det ♥ Ja, denne årstiden er vel nokså utsatt, spesielt her hvor det veksler ganske brått mellom varme og kalde temperaturer. Da blir man lett forkjølet og syk når man ikke har allverdens immunforsvar å skryte av 🙂 Håper du og alle andre holder dere friske ♥ Klem ♥

    1. Ja du må ha en pc du kan ha på fanget…..jeg hadde ikke orket eller klart å sitte ved en pc….må sitte godt, med støtte for nakke, skuldre og alt….Lykke til med valget…og ha riktig god bedring!

      1. Ja, det er slitsomt å sitte ved en stasjonær pc, og enda verre når den er gammel og jobber sent. Men nå i kveld har jeg fått bestilt ny bærbar pc, så nå gleder jeg meg til fredag, for da får jeg den 🙂
        Tusen takk ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg