GARNGLEDE ♥

Jeg elsker å se på garn, og å shoppe garn. Men jeg har pålagt meg selv visse restriksjoner for øyeblikket.

Og man får virkelig testet sin viljestyrke når man er på tur med gode venninner og kommer over en garnbutikk i Sørlandsbyen Farsund.

Selvsagt måtte vi kikke på tilbudene. Og etterpå gikk vi inn og kikket på utvalget.

I denne butikken hadde de også undertøy, så da kikket vi litt på bikinier også. De hadde også duker og suvenirer. Så rett og slett en mangfoldig butikk 🙂

Og det er jo det som er så kjekt når vi reiser på tur som dette, at man kommer over butikker som kanskje har et litt annet utvalg enn det vi finner hjemme. Og kanskje til og med til reduserte priser 🙂

Jeg klarte å være viljesterk, og handlet ikke mer garn. Men jeg fant en bukse i en annen butikk, som jeg handlet uprøvd 😉 Jeg prøvde den om kvelden da vi var kommet tilbake til hytta, og den passet godt heldigvis 🙂

Gleden over garn vil nok aldri forsvinne tror jeg. Elsker å strikke, og elsker fine farger og spennende gode kvaliteter ♥ Og nå skal jeg jammen meg finne frem strikketøyet og strikke litt. Ganske så sliten i dag, og da er strikketøyet meditasjon for meg ♥ Kos å sitte og mimre litt fra en kjekk husmorferie vi hadde tidligere i uka 🙂

 

#garnglede #garn #garnbutikk #turist

18 kommentarer
    1. Både i garnbutikker og stoffbutikker kan jeg gå å drømme meg bort i evigheter.
      Akkurat garn har jeg nok av jeg også nå. Må bruke noe av det før jeg kjøper nytt😑 Du var kjempeflink som klarte å ikke kjøpe noe😊

      1. Ja, høres ut som vi er like der 😀 Garn har jo jeg også nok av, greit å få ryddet litt og brukt opp litt garn før jeg nå kjøper særlig nytt 🙂

    2. Har fått med meg innlegga fra hyttetur som så veldig koselig ut 🙂 Moro å kikke litt i butikker når man er på tur, mest gøy om man ikke må ha noe egentlig.. bare rusle og få litt inspirasjon 🙂 Husker jeg syns det var gøy å plukke ut garn i fine farger den tida jeg strikka .. Du strikker jo så mye fint og bra du koser deg med det 🙂 Lørdagsklem fra Mjøndalen <3

      1. Ja, veldig moro å kikke i butikker som man ikke har hjemme 🙂 Godt å ha noe å kose seg med selv om ikke helsa alltid godtar det. Har hatt et par dagers strikkepause nå 🙂
        God klem til deg ♥

    3. Herlig med garn. Strikker ikke mye nå jeg 😀rekker ikke over alt. Men garn har jeg nok av. Helt klart.. Og gøy å kjøpe.. Men jeg også har vært streng med meg selv og slikt innkjøp.Bruke det jeg har… 🌷

      1. Ja, travle tider, da må man ta litt pause 🙂 Og du strikker jo selv så mye fint 🙂 Godt at det ikke bare er jeg som må sette handlelås på meg selv 😉

    4. koslige bilder,ja garn er kjekt å kjøpe om en er strikker,men du som bor så nær fabrikkutsalg trenger ikke kjøpe andre steder hi hi ,godt buksene passa da :=) har hatt huset fult i dag,det var kjekt,da fikk jeg hendene fulle og slapp å tenke på dei kjedelige tingene

      1. Ja, jeg er heldig som har 3 fabrikkutsalg jeg kan dra til 🙂 Kan fort bli litt mye garn av det 😀 Så nå må jeg begrense meg 🙂
        Kjekt at du har vært fullt opptatt. Da går dagene så mye bedre 🙂 God klem ♥

    5. KOselig med sånne små butikker med litt av hvert 🙂 Virker som du hadde en topp tur 🙂 Jeg kom ikke inn via Bloglovin i dag, den sier det ikke går å koble til … Men gikk inn direkte på din side 🙂 Bare så du vet <3

      1. Ja, det er koselig med sånne små butikker som har alt mulig rart 🙂 Hadde en super tur 😀
        Bloglovin virker ikke helt for meg heller for tiden. Har hatt problemer i et par dager nå. Samme problemet som du har. Jeg kommer inn på 1 av 4 innlegg. Håper det ordner seg snart. Takk for at du fortalte det, da er det kanskje flere også som sliter med det. Greit å vite at en ikke er alene om sånt, og at det da forhåpentlig blir fikset ♥

    6. Når jeg går i byen så må jeg innom garnbutikk for å finne garn til mine håndarbeidsprosjekter 🙂 Nå for tiden er det votter jeg holder på å strikke, og jeg finner så mange fine farger jeg vil bruke 🙂

      Ønsker deg en kjempefin søndag <3 🙂

      Purr, purr, fra Toril og kattene

      1. Votter ja, det er jammen ikke dumt. Jeg har kun strikket småvotter da ungene var små. Det er kjekt å strikke, så garnbutikker må alltid besøkes 🙂
        Fineste søndagen til deg også ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg