GJENSYN MED BOWLING

Før i tiden, når ungene var mindre, gikk vi av og til og spilte bowling. Men så har årene gått, og vi har hatt andre ting, og glemt bowlingen helt ut.

I det siste har jeg og Pål spilt en del brettspill, og jeg har hatt en “lei” tendens til å vinne. Så i dag besluttet vi at nå skulle vi prøve bowling. Begge to etter mange år siden sist. Og jeg har aldri vært særlig sterk i bowling, men synes det er knallkjekt å spille 🙂

Vi hadde med oss de to yngste barna til Pål. Pia 13 år, og Eike 14 år.

Vi fikk bane 3, og satte i gang. Først Pia, deretter Eike, så Pål og til slutt meg.

 

Jeg hadde denne kula som kommer ut av tunnellen her, og den fungerte faktisk veldig bra til meg ♥

 

Pia var først på lista. Og hun gjorde det veldig bra. Og det var første gang hun spilte uten sidekanter (etter litt overtaling fra meg) 🙂
Men kulene er tunge, og både jeg og Pia kjente det godt i høyrearmen etterhvert.

Neste på lista var Eike. Og han syntes ikke det gikk så bra, så han forsøkte flere metoder.

Til og med denne artige sklia 🙂

Men i andre omgang kom det seg, og han hang sterkt med han også 🙂

Så var det Pål sin tur. Og med brukket fot og greier. Sånt stopper ikke ham. Men han kjente det godt etterhvert. Vi andre satt og holdt oss på høyrearmen, han satt og oiet seg med venstrefoten 😉

Sist på lista var det meg….sjekk den stilen da 😀

Jeg syntes det var veldig kjekt. Faktisk så gjorde jeg det veldig bra, jeg er imponert over meg selv, og det skjer ikke så ofte 🙂

Her poengtavlen etter 2. omgang. I begge omgangene kom jeg på 2. plass, og er superfornøyd. Men i 2. omgang ledet jeg hele greia helt til det nærmet seg slutten. Da tok Pål meg igjen, og vant en knepen seier 😀 Vel fortjent det synes jeg ♥

Vi var godt fornøyde alle sammen, og bra slitne etterpå 🙂

Nå når kvelden siger på, så er jeg jammen sliten. Kjenner det i hele kroppen. Så er spent på i morgen. Men i morgen har vi også planer, og skal tidlig opp. Så jeg blir ikke sen i kveld i alle fall 🙂

Liker du bowling?
Er du flink i det?

 

Veldig fornøyd etter en kjekk dag. Så håper jeg alle dere andre har en kjekk helg ♥

 

#bowling #spill #glede #vinnerlykke

8 kommentarer
    1. tror jeg har spilt det en gang og laget mitt vant :=) og siden vi var en gjeng og delte oss i grupper som spilte mot hverandre så var det skikkelig kjekt og latteren hang løst :=) synes dere var flinke alle 4 eg

    2. Så gøy! ja jeg også tok med ungene på det før…men har ikke prøvd på mange mange år..men med dårlige skuldre…så er det nok ikke noe for meg….

    3. Dere er flinke å finne på noe selv om ikke værgudene er snille i år…
      Bowling har jeg ikke noe forhold til, men tror jeg kunne blitt med om jeg hadde hatt en kjæreste som ville…:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg