GLASSBRIKKER OG FORSTØRRELSE

Jeg skrev i et innlegg for en stund siden at jeg hadde gjort en bestilling. Bestillingen gjaldt bildeprodukter av et bilde jeg hadde tatt med mobilen.

Jeg ble faktisk så fornøyd med disse tingene når de endelig var ferdige, at jeg rett og slett må klype meg litt i armen.

Sånn ser glassbrikkene ut. Jeg ble godt fornøyd, og tenker at de kan passe inn flere steder.

For det er jo engang sånn at når man har en hobby som fotografering, så er det jo litt dumt når man knipser bildene, og så blir de gjemt bort i ett eller annet arkiv en plass. Det er jo kjekt å kunne gjøre bruk av noen av bildene. Så da ble glassbrikker en god løsning 🙂

Akkurat her har jeg tatt glassbrikkene i bruk i “kjellerstuen” min. Men det er ikke så ofte jeg sitter her og tar meg noe å drikke, så da blir det nok til at jeg skal ha dem oppe i stua heller 🙂

 

Og glassbrikkene vil jo matche forstørrelsen. Jeg har hengt den opp, men det er ikke permanent. Jeg holder på å planlegge litt flere ting her, så den endelige plasseringen tar nok form om en stund. Men jeg syntes det passet fint inn her også 🙂

Jeg valgte å lage alt i en sort/hvitt form, for da passer det jo inn mange steder, pluss at den originale fargen på gresset i bildet er intenst grønn. Ikke at det gjør så mye, men jeg hadde lyst på et litt mer stilisert bilde 🙂

Det er mye slitt på veggene i stua mi, og også på enkelte av tingene jeg har der, så tiden er absoloutt moden for en oppfriskning. Så da starter jeg med bilder og sånt i første omgang 🙂

 

Jeg tenker på sikt at jeg kan ha litt salg av disse og andre bildeprodukter og motiver. Det hadde vært kjærkomne ekstrapenger, men også veldig kjekt at fotohobbyen min på en måte kan komme til nytte for andre også.
Hva tenker du, tror du at sånt som dette og lignende kan være salgbart?

 

#foto #hobby #kreativitet #glede #interiør

14 kommentarer
    1. Kjempeflott 😀 Jeg prøvde meg jo på å selge bilder med små rimevers på i fjor. Fikk da solgt noen. men det var mest for moro. Men det var vanlige bilder i glass og ramme. 🙂 Lykke til 🙂

        1. Tenker nok ikke på butikksalg foreløpig. For det er jo kostbart, og jo flere som skal ha en bit av kaka, jo dyrere blir produktet. Så skal starte litt forsiktig på facebooksiden min 🙂 Tusen takk ♥

      1. Er jo kjekt at du fikk solgt noen 🙂 Og ja, det er jo for morro også. Det er jo kjekt å kunne bruke noe av det man skaper 🙂
        Tusen takk 🙂

    2. Så flotte! og lurt…ja det er ikke noe jeg bruker så mye..sånne brikker..men koselig å sette frem innimellom er det jo…OG man får vist frem litt kunst…flott var det!

      1. Tusen takk ♥ Ja, det er jo kjekt med litt kunst. Jeg bruker glassbrikker hele tiden. Jeg har et ganske dyrt salongbord, selv om jeg fikk kjøpt det billig via finn på nett. Men jeg vil jo ikke ødelegge det, og jeg drikker gjennom dagen noen glass med vann og da har jeg isbiter i, og det kan fort lage fuktige ringer. Så glassbrikker må vi ha her. Hadde det ikke før da jeg kun hadde et billig bord fra Ikea 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg