GLEDEN OVER EN NY MORGEN

Det er ofte sånn at når jeg legger meg om kvelden, så er jeg så utrolig sliten at jeg knapt vet hva jeg heter. Og ofte når jeg våkner om morgenen, er jeg nesten mer sliten enn da jeg la meg. Men jeg spretter ut av sengen likevel. For en ny dag med blanke ark kan jeg jo ikke la gå fra meg.

Det er min glede over en ny morgen.

Og så er det jo sånn at når jeg kommer i gang litt, så er jo slitenheten og smertene en vane, så jeg “glemmer” det litt i morgengleden.

 

Det siste nye for å få en god dag for meg er at jeg starter dagen med en kopp te på terrassen. Foreløpig uansett vær. Og selvsagt er det ingen sak når været er så flott som det er nå om dagen. Vindstille også faktisk. Da er det en nytelse å sitte og beundre himmelen hvor solen går opp, med en god kopp te til å starte dagen med.

Jeg er spent på om det fortsetter utover den tøffe høsten og vinteren. Men jeg skal gjøre et ærlig forsøk 🙂

 

Og mens jeg satt der og nøt min te nå denne morgenen, var det så koselig å se når solen tittet opp over fjell og hustak på sin vei opp for å gi oss en fin dag.

Dette blir nok en god dag ♥ Nyt den!

 

 

#morgenstundhargullimunn #morgenstund #nydag #goddag #godmorgen

6 kommentarer
    1. god morgen,en deilig måte å starte dagen på dette,hadde jeg hatt en sånn deilig uteplass hadde jeg gjort det samme :=) men her er det under åpen himmel og natte doggen gjør alt så vått som om det skulle ha regnet skikkelig ute

      1. Ja, natteduggen er lik her…klissvåt. Så jeg er glad for taket som gjør dette mulig for meg 🙂 Håper du også får sånn en dag ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg