GOD HELG / HAPPY WEEKEND

Alle dager er til for å nytes. Gjør det beste ut av dagen, samme hvordan den er.

Jeg har en litt bedre dag enn i går. Så kanskje jeg faktisk skal sminke meg i dag? For jeg vet at hvis jeg orker det, så føles det i alle fall så mye bedre hver gang jeg passerer et speil 😉

Uansett blir dette en god dag. Litt mer klesvask, og en tur på butikken. Det er målet for dagen. Og ellers, så er det bare masse hvile, litt sol, og kvalitetstid med ungene. Det er jo helg, tross alt 🙂

Every day is there to be enjoyed. Make the most of the day, no matter how it is.

I have a slightly better day than yesterday. So maybe I should actually put on makeup today? Because I know that if I can handle it, it at least feels so much better every time I pass a mirror;)

Either way, this will be a good day. A little more laundry, and a trip to the store. That is the goal of the day. And otherwise, there is just lots of rest, some sun, and quality time with the kids. It’s the weekend, after all 🙂

 

 

Har du kjekke planer i helgen?

Do you have nice plans this weekend?

6 kommentarer
      1. Tusen takk for det ♥
        Høres veldig koselig ut det du skal i morgen. Jeg har ingen søster jeg, men har mange ganger ønsket meg det. Kos deg masse, både i dag og i morgen ♥ Klem ♥

    1. Å så bra at du føler deg bedre! Jeg har gjort en hel masse idag – sammen med prinsessa! Nå hviler jeg…. og vurderer om jeg skal dra et sted å se på solnedgangen…. klemmer <3

      1. Så herlig….godt å ha sånne gode dager ♥
        Jeg vurderer også å gå og se solnedgangen i kveld. Har planlagt når jeg må gå. Må bare håpe at jeg ikke tappes for mye for energi innen da, for jeg planlegger å gå opp til ulven 🙂
        Kos deg masse fine du ♥ Klem ♥

    2. Husvask, laget middag, trening og grilldag med menigheten. Disse gjorde jeg i helga. Tok sove og smertemedisin slik at jeg kan gjøre noe.
      God natt.

      1. Lurt at du har noe du kan ta som gjør dagene lettere og mer fleksible for deg ♥ Høres ut som du hadde en fin helg i alle fall 🙂
        God natt ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg