GOD JUL TIL ALLE

Så er det jul igjen.

Det er en tid for familie og glede. I alle fall for de fleste av oss.

Denne julen skal jeg feire sammen med mine to barn, Daniel (25) og Amalie (20). Og julaften skal vi alle til min bror og feire med ham og hans familie. Jeg gleder meg veldig til det.
I fjor skulle jeg også dit og feire på julaften, men da var vi alle sittende i karantene i hver våre hus. Jeg var alene her hjemme hos meg selv, og hadde en meget utradisjonell feiring. Jeg hadde ikke gaver, jeg hadde ikke julemat, og jeg hadde ikke lov til å møte noen.

Men venner handlet inn spekemat til meg og satte på trappen min, så jeg led absolutt ingen nød. Men det var nokså ensomt ja, spesielt når det ikke var det som var planlagt opprinnelig.

Denne julen satser jeg på at vi alle klarer å unngå Covid, både Delta og Omikron. Og det håper jeg for alle dere andre også. La oss få ha en god jul uten komplikasjoner ♥

Jeg er takknemlig for alt det gode jeg har i mitt liv, og alle gode mennesker rundt meg, både familie og venner.
Og på vegne av meg selv og mine barn, ønsker jeg alle en riktig           God Jul i 2021 ♥

 

15 kommentarer

Siste innlegg