GOD LØRDAGSMORGEN

Så sitter jeg her, og har faktisk klart å sove helt til kl. 8 denne morgenen.
Ikke at jeg føler meg så enormt utsovet, men det ble nå 5 timer før jeg våknet. Og heldigvis klarte jeg å sovne igjen en liten stund 🙂 Har klart å våkne litt nå, over en time senere 🙂

Jeg har brygget meg en kopp med te, og sitter og leser blogg. En fin måte å starte dagen på det.

I dag skal jeg forhåpentlig få komme meg ut og gjøre noen ærender. Jeg gjør det ikke hvis ikke Pål har tid å være med. Det orker jeg ikke. Men om ikke ting blir gjort i dag, så blir det nok en annen dag.
Og i kveld skal vi på musikal jeg og han. Han vant billetter i en konkurranse på Facebook. Det er jo sånn at enkelte lurer på om noen egentlig vinner i disse konkurransene. Og ja, noen vinner. Han vant musikalbilletter, og jeg vant et kurs for noen år siden 🙂 Så det er ikke juks.

Nå skal jeg drikke opp teen, og så gå og gjøre meg klar for dagen. Ting tar tid her i gården. Så morgenen blir alltid lang 🙂

Har du noen kjekke planer for dagen da?

Ha en fin dag ♥

6 kommentarer
    1. åja en vinner ,jeg vant en skikkelig dyr gullklokke ,fikk gavekort på 2000 til å kjøope det jeg ville ,det var en premie fra blogg.no sin julekalender et år :=) kos dokke på musikal i kveld ,om du får gjort ærend får tiden vise,jeg har ingen planer,får se hva mannen sier,blir nok for ham å skuffe unna masse snø o dag tenker eg,og jeg kan strikke

    2. Nydelig måte å starte dagen på 😀 Her har jeg vasket gulvene og sitter og teller ned til jeg skal ut og frese, hører de har fyrt i gang fresen rundt om 😀 Ha en vakker dag på alle måter 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg