GOD MORGEN ♥

Her skinner solen og alt er bare nydelig. For en herlig start på helgen ♥

Jeg begynte med litt frokost 🙂

Smoothiebowl. Ganske så improvisert, ala man tager hva man haver 🙂

Og nå skal jeg gjøre meg klar til å gå på kurs 🙂

Kurset er på sykehuset, Mestringskurs. Og jeg har med meg min sønn. Det er utrolig greit å kunne ha med pårørende. For også de trenger å forstå og har en del å mestre i forhold til sykdommen i huset.

Og når jeg kommer hjem, skal jeg ut i solen og nyte. Det er meldt 16 grader i dag. Akkurat som i går. Og dagen i går var herlig, selv om solen ikke var like klar som jeg håper den blir i dag.

Ønsker alle sammen en strålende dag og en herlig start på helgen ♥

 

#godmorgen #frokost #sol #glede

6 kommentarer
    1. Perfekt start på dagen 😀 Kona skal på mestringskurs i juni, over tre dager på sykehuset 🙂 Jeg skal være med i alle fall en av dagene 🙂 Lykke til og nyt sola etterpå. Den skinner her også 😀

      1. Det er bra du skal være med henne i alle fall en av dagene 🙂 Det har vært veldig fint det kurset jeg går på nå, og sønnen min har også utbytte av det.
        Det tok på i dag da. Ikke bare skal man mestre hverdagene sine, men man skal mestre å sitte på skolebenken også 😉
        Ble ikke så mye sol på meg. Jeg begynte å fryse og følte meg uvel, så jeg gikk inn 🙂
        Håper solen varer hele helgen. Nyt solhelgen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg