GOD MORGEN / GOOD MORNING

God morgen alle sammen ♥ Det er liv i meg fortsatt 🙂 Og i dag våknet jeg tidlig, og se på denne vakre himmelen jeg våknet til ♥

Good morning everyone ♥ I am still alive 🙂 And today I woke up early, and look at this beautiful sky I woke up to ♥

Den ser lovende ut denne himmelen, men like etter jeg tok bildet, begynte det å regne. Så det er en regnværshimmel, rett og slett. Og regnvær er vi blitt lovet i dag.

It looks promising this sky, but right after I took the picture, it started raining. So this is simply a rainy weather sky. And we have been promised rainy weather today.

 

Etter regnet kom, ble himmelen litt mer gul/oransje. Og dråpene på vinduet taler sitt tydelige språk.

After the rain arrived, the sky became more or less yellow/orange. And the drops at the window speaks loud and clear.

 

Jeg har ikke vært i min beste form i det siste. Mye dårlig om morgenen, og jeg har hatt nok med det lille jeg har foretatt meg i løpet av dagene. Som å få besøk, møte venner, og gjøre ting som trengs i hus og hjem. Overskudd til å skrive blogg har vært fraværende. Men i dag skal jeg gjøre et par tapre forsøk, pluss at jeg skal også forsøke å få svart på alle kommentarene som har kommet inn. Dere er fantastiske ♥

I haven’t been feeling so good lately. Especially in the mornings. And I have had enough with the little things I have been doing during the days. Like having visitors, meeting with friends, and do things that are needed in my home. I have had no extra energy to write in my blog. But today I will make some extra effort, and I will try to reply to all the comments that I have got. You are all amazing ♥

Så litt senere i dag, skal jeg skrive om noe veldig kjekt som skjedde i går. Og kanskje kan det komme noen av dere til gode også 🙂 Følg med, følg med 😀

A little later today I’ll tell you about something very nice that happened yesterday. And maybe this can be good for you as well 🙂 Pay attention and stay with me 😀

 

Ha en herlig dag 🙂

Have a lovely day 🙂

11 kommentarer
    1. du verden for en vakker start på dagen selv med regn på rutene :=) neste uke skal vi besøke søs på Sandnes håper det blir litt slike start når vi er der også :=) skal kose meg uansett vær,har pakket med regnjakka .
      Fin plasering du har også på topplisten,ikke verst det da :=)

    2. Veldig spent på hva du skal fortelle 😀 Nysgjerrig rett og slett.. hi-hi. LItt laber bloggform her også. Piffen er fullstendig vekk etter klokken 17 på kvelden …

      1. Hehe…nysgjerrighet er vel noe mange av oss er i besittelse av 😉
        Ja, nå når vi går mot mørkere tider også, så blir vel piffen enda svakere på kveldstid. Men jeg håper jo bare du har høstslapphet eller noe sånt 🙂
        Innlegget du var spent på, hadde jeg allerede postet da du skrev din kommentar her 🙂
        God fredag til fine du ♥

      1. Tusen takk for det ♥ Koselig å være her igjen også ♥
        Og jeg har enda ikke fått svart kommentarer fra tidligere, så håper å få gjort det i løpet av helgen. Det er alltid koselig å vise at jeg setter pris på de kommentarene som kommer inn ♥
        Fine fredagen til fine du ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg