GOD MORGEN NORGE

God morgen 🙂

Ja, ikke at denne morgenen egentlig var så god for min del. Jeg våknet med dundrende hodepine!

Det var faktisk sånn at jeg ynket meg, og knapt klarte å bevege meg uten at hodet føltes som det skulle sprenges.

Da hadde jeg heldigvis den beste medisinen stående i kjøleskapet.

Red Bull er min redning på sånne dager ♥

Jeg har nevnt det før. Men det bare MÅ nevnes igjen, uten Red Bull hadde jeg ikke holdt ut. Den har den egenskapen at den klarer å stort sett fjerne spenningshodepine. Noe som jeg sliter med i perioder. Paracet, Ibux og lignende hjelper overhodet ikke. Men en boks med Red Bull har den magiske evnen.

Det skal sies at jeg ikke nyter smaken. Men det er rart hva man kan lære seg å godta og å like. Så nå kan jeg drikke denne uten å rynke på nesen, og faktisk så nyter jeg nå den første slurken. Og det tror jeg er fordi jeg vet at nå er det bare snakk om minutter før hodepinen begynner å trekke seg tilbake.

På bildet over er toppen av hodepinen borte, og jeg har en stor lettelsesfølelse i kroppen. Jeg kan igjen røre meg uten å føle at verden holder på å rase i sammen.

Så da, når hodepinen trekker seg tilbake, kan jeg gjøre morgenritualet mitt. Da kan jeg logge meg på nett, lese blogg, kikke litt innom Facebook, og når jeg kommer på det, har jeg på God Morgen Norge på TV2 også 😀

Da kan jeg snakke om en god morgen, endelig 🙂

Og nå i skrivende stund, er hodepinen nesten borte. Jeg må en tur i butikken og fylle opp Red Bull lageret mitt. Men heldigvis er det ikke så ofte jeg behøver å ty til denne trylledrikken. Det holder som regel med et glass vann for å få en god start på dagen 🙂

I dag får jeg besøk av en god barndomsvenninne. Det er ikke så ofte vi møtes, da vi bor i hver våre kommuner og må reise et stykke, bl.a. med ferge. Men så har vi jo kommunesammenslåingen da, så da blir våre kommuner til én kommune etter planen snart 🙂

Jeg gleder meg til noen hyggelige timer 🙂

Og senere får jeg også besøk av kjæresten. Så da blir dagen fullkommen 🙂 For i går dro barna mine til faren sin for de neste 3 ukene, og da blir det veldig tomt her i huset. Godt jeg kan fylle dagene med venner og med kjæresten de første dagene i alle fall 🙂

Denne dagen blir god, det føler jeg på meg ♥

Har du noen kjekke planer for dagen?

Jeg ønsker deg i alle fall en knallfin dag, nyt den ♥

 

#godmorgen #rituale #medisin

4 kommentarer
    1. god morgen,da lærte jeg noe nytt i dag,den drikken har ikke jeg prøvd meg på,kanskje jeg skal ha et par bokser ståande jeg også :=) høres ut som att du får en hyggelig dag ja,jeg får også en god dag for influensaen har sluppet taket og jeg har rukket å støvsuge stue og gang nå på morgentimane,uansett dropper jeg fysio i dag og vil nok gå en spasertur isteden for,dagen blir nok god for meg også ja

      1. Uff, influensa unner jeg deg virkelig ikke, men er glad for at du er på bedringens vei ♥ God bedring videre ♥
        Jeg har veldig god effekt av den drikken, og vet om andre som også har prøvd siden jeg selv hadde så god effekt, og det virket bra på dem også. Men så er det jo også dem som det ikke virker på. Så det er kanskje litt individuelt. Verdt å forsøke i alle fall 🙂
        Godt du har klart å være effektiv. Det har ikke jeg. Men skal bake en kake tenker jeg 🙂 Og så skal jeg gå i butikken, og da mener jeg GÅ. Lar bilen stå 🙂 Så blir det dagens tur for meg 🙂
        Høres ut som du får en god dag ja, nyt den ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg