GOD SOLMORGEN

Det er kanskje ikke alle som våkner til sol nå om dagen, men jeg håper faktisk at alle gjør det. Og spesielt nå når det er helg.

Her er det jo meldt fint vær så langt værmeldingen rekker, og det er i alle fall til over neste helg. Og er det noe denne dama liker, så er det fint vær, sol og varme.

Den store varmen er det jo ikke enda, men i solveggen er det jammen varmt nok.

Temperaturen skal visstnok stige utover i uka, og det er faktisk fortsatt ganske kaldt om natten. Men ikke så kaldt som bildet over viser, med frost og greier.
Skal jeg få med meg soloppgangen må jeg stå opp grytidlig og gå på tur, men jeg vurderte det faktisk i går da jeg la meg. Kanskje jeg gjør det uti uka, hvis jeg orker, eller hvis jeg har en dårlig natt med lite søvn.

Uansett skinner solen nå når jeg står opp i 8 tiden, og jeg blir like glad hver gang jeg står opp til det ♥

Planen i dag er å gjøre litt ting i hagen. Kanskje jeg finner frem gressklipperen? Formen føles nokså grei, selv om det enda er tidlig for meg å vite helt sikkert. Men plenen trenger stell. Det er vel sånn ca. 50/50 mose og gress. Så det blir nok en tung jobb. Jeg håper jeg får jobbet bort den mosen i løpet av våren/forsommeren. Kan jo ikke ha det sånn. Det er grønt og mykt, men nei, nei. Vil ikke ha det sånn.

Og kanskje blir det en tur senere også. Kanskje…. Håper det. Det blir ikke for mange turer for tiden, dessverre. Men nå når været er eksemplarisk, har jeg flere turplaner, og håper å få gjennomført dem 🙂

Så vil jeg ønske hver og en av dere som leser her, og alle andre også, en herlig lørdag. Nyt den til fulle, og ta godt vare på deg selv og hverandre ♥

7 kommentarer
    1. GOd morgen til deg også 🙂 Herlig bilde!

      Ja nå er det strålende sol fra blå blå himmel her og det blir tur for hund og menneske snart 🙂

      Ønsker deg en god god dag!

      klem

    2. God morgen,ja nå kom sola ,den har ikke klatret fjella ennå hos oss,men det er like før nå :=) 3- på natten,men så blir det deilig og varmt på dagen ja ,kos deg i hagen ,vi må en tur på butikken så da går hallve dagen for vår del da det er et stykke for oss å kjøre :=)

      1. Ja, fortsatt minusgrader hos dere 🙂 Men nå er det like før minusen tar kvelden 🙂
        Nyt dagen med handel og hva det nå skal være ♥
        Klem

    3. God morgen, og et nydelig bilde.
      Skal også en tur ut i hagen i dag, men det er alt for tidlig å tenke på gressklipperen. Plenen er fremdeles gul og ja, nesten mer mose enn gras. Bekymrer meg ikke så mye bare det blir grønt.
      Ha en fin dag.

    4. God lørdag formiddag 🙂

      Kjemepfint og nydelig bilde. Her hos oss lengter vi til varmere dager, for mars og april har vært to hustrige måneder så langt med sur vind, regn, sludd og snø. 4 årstider på en dag på det meste.

      Det er meldt finere vær fra mandag av, og det håper jeg stemmer.

      Ønsker deg en kjempefin lørdag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg