GRIP DAGEN, DET ER DET DEN ER TIL FOR

Så har vi jammen kommet til siste dagen i uka, søndagen. Og her har søndagen så langt startet med sol og glede. Jeg satt ute i morges, som jeg pleier, og nøt at solen begynte å jobbe seg oppover på himmelen. Den var skjult bak noen skyer, men det gjorde jo ikke noe akkurat da. Etter det har den tittet frem bak skyene titt og ofte i timene etterpå.

 

Natteduggen, eller også kanskje regn, sees på vindusruta 🙂 Men dagen i dag ser lovende ut 🙂

 

Det var fint å sitte ute denne morgenen, for temperaturen er så fin. Jeg aner faktisk ikke hva temperaturen var akkurat da, men jeg følte ikke behovet for å ta på meg tykke klær akkurat.

 

Og nå er jeg i gang med å bake kake. Ostekake. Det er Pål sin favorittkake, og han fortjener den, så god som han er for meg ♥ Jeg håper den stivner og blir klar i løpet av dagen. Hvis ikke får vi sprette den i morgen 🙂 Og så fikk jeg jo så lyst på ostekake selv. Det rumler i magen ved tanken 🙂

 

Men rotet etter baksten er ikke så gøy synes jeg. Det må en solid ryddeøkt til her altså. Men det går fort det. Må bare hvile litt før jeg setter i gang med ryddingen. Det er tvingende nødvendig. Men snart er det skinnende rent og pent her tenker jeg 🙂

 

Dagen i dag, litt sliten som alltid ved ukeslutt, men med veldig godt humør 😀
Det blir en god dag, ganske sikkert 🙂

 

Nyt søndagen du også ♥

Grip dagen, det er det den er til for ♥

 

Har du fine planer for dagen?

 

Og mens jeg husker det, ikke glem å gå inn og kikke på helge quiz’en jeg har. Svarfristen er kl. 18.00 i kveld. Du finner den HER!

 

#morgenstund #dagensplaner #kakebakst #godtesyk

8 kommentarer
    1. Ostekake!! Det er godt det! Så flink du er😊
      Det er sol og fint vær her i dag også. Så jeg skal også gripe dagen. Må bare våkne skikkelig først. Har sovet veldig lenge i dag.
      Ha en flott søndag😙

      1. Høres herlig ut å kunne sove lenge. Jeg får sjelden det til. Men å våkne til en soldag er ikke feil akkurat.
        Ostekake er godt, og jeg føler meg i bakemodus 🙂
        Ha en flott søndag du også, hva enn du finner på ♥

    2. Høres ut som en deilig start på dagen, du 🙂
      Ostekake høres ut som en utrolig god ide 😀 Heldige Pål!
      (Hm.. kanskje jeg også skulle bake i dag..?)
      Jeg starta dagen med en tur i skauen veldig tidlig.
      Resten av dagen..? Kanskje bake. Det som er helt sikkert er at jg skal snakke med Amanda i kveld, og det gleder jeg meg til <3 Ellers skal jeg skrive og lese litt, og øve på venstrehåndsskriving, bare for moro skyld 😀
      Prøve å besøke flere blogger i dag, for henger veldig på etterskudd…
      Kos deg med det du skal i dag, Eva – og nå skal jeg sjekke quiz'en, som jeg ikke har fått med meg 😉
      <3 Klem

      1. Fikk du bakt mon tro? Koselig med litt bakst på en søndag. Her smakte ostekaken veldig godt, så jeg angrer ikke på den aktiviteten.
        Høres ut som en koselig ting å prate med datteren din. Jeg har akkurat ringt til min sønn og fikk pratet litt med ham. Han kommer hjem senere da, så ingen krise. Men alltid godt å høre at alt er bra 🙂
        Venstrehåndsskriving? Jøss….imponert jeg 😀
        Henger litt etter jeg også med blogglesing i dag, og blir nok ikke lest så mye. Sliten nå, og ville heller prioritere å svare kommentarer 🙂
        Fine kvelden til deg ♥ Klem ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg