GULT ER KULT

Ingen tvil om at gult er en lys, glad og lovende farge, og ikke minst en kul farge. Og nå er det sånn at hver gang jeg går ut i gårdsrommet mitt, står en krukke med små gule vitner om vår. Og det gjør meg glad 😀

Når naturen begynner å skinne i gult og andre farger, da er vinteren for det meste over. 

 

Denne lille krukken med små påskeliljer er fra i fjor, og jeg hadde satt den bak huset til glemsel egentlig. Så en dag gikk jeg rundt der, og så disse gule små spirene, og selvsagt måtte den tilbake til hedersplassen da 🙂 Jeg er jo veldig glad for at den har overlevd 🙂

Den gode følelsen av vår begynner virkelig å sette seg. Og om et par uker skal klokka stilles til sommertid også. Så her er ting virkelig i gang, og det gledes stort ♥

11 kommentarer
    1. Gult er vår ja! Så artig når vi ser det blomstrer igjen, og våren er i anmarsj. Får fort vårfølelse her også når sola skinner. Og det til tross for all snøen. Men den tiner litt mer for hver dag som sola skinner, og det er godt!😀
      God mandag! Klem 🙂❤

    2. Knallfint bilder! Ja, her også har påskeliljene overlevd den milde vinteren og har mengder av knopper. Mine er plantet i blomsterbedet, men jeg tror jeg skal flytte dem opp på terrassen. Jeg vil jo se de gule, fint blomstene! Klemsiklem:)

    3. Klart den måtte tilbake på hedersplassen! ♥️ For en fining! Og for en dyktig fotograf! Enig i at gult er kult! Det er forresten mye gult og kult i Spania ♥️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg