HELG

Da er jeg jammen klar for helg igjen jeg. Dagene flyr avgårde, og jeg kan liksom ikke helt skjønne hva de har flydd bort i, for jeg har f.eks. ikke blogget så ofte, så det er ikke det som tar all min tid. Men noe av det som tar tiden min er mye hvile. For det er et ubestridelig faktum, jeg har ikke så mye energi. Jeg må bare innse det. Og da må jeg prioritere litt hva jeg gjør, og hvor jeg skal bruke den lille energien jeg har. Og for å kunne gjøre det, må jeg hvile mye.

Nå er det ikke sånn at jeg ligger til sengs hele tiden. Men jeg er mye i ro. Jeg lengter etter fine turer hver dag. Men det går bare ikke. Ikke alene i alle fall.
Jeg har gått tur denne uka, et par små turer. Og det gjør like godt hver gang. Så jeg klamrer meg til de små turene jeg får til.

Nå om en times tid, reiser jeg bort. Jeg etterlater to katter og to voksne unger her hjemme, og så tar jeg meg et par dagers husmorferie på Sørlandet sammen med to venninner.

Da skal det bli mye prat, og i alle fall minst en fin tur. God mat og drikke. Og boblebad.
Jeg gleder meg til det. Det skal gjøre godt for en sliten sjel ♥ Og været er meldt strålende. Hva mer kan man ønske seg på sensommeren?

Så gjenstår å ønske alle mine følgere og alle andre i dette land, en riktig god helg.
Har du kjekke helgeplaner?

22 kommentarer
    1. God morgen!

      Sola skinner fra klar blå himmel – og jeg skulle ønske jeg skulle på en tusenmeters topp!!! 😀 Det er drømmen liksom 🙂
      Men jeg skal være hos kjæresten og vi skal ut med båt og nyte dagene 😀 Det er veldig koselig det også 🙂

      God helg til deg Eva 🙂 klem

      1. God morgen 🌞
        Så herlig at vi fortsatt har sol og sommer. Det skal nytes til siste stråle.
        Unner deg helgen med kjæresten. Det høres perfekt ut 💕
        Nyt siste dagen i helgen 😊 Klem.

    2. Ei slik helg kan være en vitamininnsprøytning! Jeg skal jobbe i helga, men akkurat denne helga får jeg noen timer fri med lønn fordi endringene kom på relativt kort varsel. Det er spådd knallvær i helga, så da håper jeg det stemmer! Indian Summer før høsten setter inn for alvor!

      1. Ja, en sånn helg gjør at skuldrene senkes noen hakk.
        Det er jo en bonus med fri med lønn. Det lille ekstra 🙂
        Kos deg masse denne helga 🌞

    3. Det høres ut som du får ei herlig Sørlandshelg, Eva! Kos deg masse! ♥ Helga mi kommer til å bestå i å gjøre meg og leiligheten klar til å skilles for denne gang. Mandag går turen mot Trøndelag. ♥

      1. Tusen takk 🙂 Sørlandshelga er herlig, jeg koser meg 🌞
        Leit å reise hjem etter så mange gode uker.
        God tur hjem i morgen ❤

    4. Kos deg masse!! Her blir det en liten fest hos en avtroppende kollega av snuppen min i morgen (eller i dag) altså lørdag kveld, ellers er det bare å slappe av. En 🌹 til deg!

      1. Tusen takk for det ❤
        Helga har vært nydelig så langt.
        Håper festen var kjekk 🥂
        Slapp godt av i dag etter festen.
        Nyt søndagen 🌼🌞

      1. Takk for det ❤❤❤
        Kjekk plassering i dag ja. En milepæl, og andre gang jeg har opplevd den plasseringen ❤
        Siste dagen på hyttetur i dag. Koser meg masse 🌼🌞
        Klem og god søndag til deg ❤

    5. Herlig❤️ Nå er vi kommet til søndag og som deltaker i helgens husmorferie må jeg si at helgen har innfridd😍 bobler og bobler, go mat, tur og litt shopping har det blitt, fantastisk ❤️😍💖

      1. Ja, helgen har absolutt innfridd. Det var en helt nødvendig hyttetur med masse kjekke ting på agendaen ♥♥ Gleder meg allerede til neste gang vi drar på tur igjen ♥

      1. Tusen takk for det ♥ Ja, var gøy å være på 20. plass. Har vært der en gang tidligere. Og begge gangene hadde jeg dessverre ikke anledning til å skrive blogginnlegg og komme på story-linjen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg