HELGA ER I GANG / THE WEEKEND HAS STARTED

Da er vi i gang med helga 🙂
Hvilke planer har du for helga?

The weekend has started 🙂
What plans do you have this weekend?

 

Jeg skal i konfirmasjon i morgen. Og på søndag er hviledag, i ordets rette forstand. Og så får jeg kanskje besøk, med hjelp til oppussing av kjellergangen. En fin helg på alle måter ♥ God helg ♥

I am attending a Confirmation tomorrow. And Sunday is time for resting. And maybe I get a friend over, who is helping me renovating the basement hallway. A nice weekend in total ♥ Happy Weekend ♥

18 kommentarer
    1. God helg til fine du. 🙂 Vi skal en svipptur til sentrum i dag. I morra er det bursdag for et av bonusbarna til dattera mi, og jeg har lovet sånn halvveis å bake ei kake. Egentlig litt for mye for meg dette, men det går sikkert greit. Ute plaskregner det … bare sånn for å ha klaget litt. 🙂

      1. Koselig med en svipptur til sentrum tenker jeg. I alle fall på en lørdag. Og kaken blir nok god til i dag. Men skjønner at det blir litt for mye. Jeg har tidligere bakt til andre anledninger ala konfirmasjoner. Men ikke i år. Jeg tilbød meg ikke, selv om jeg klødde etter å gjøre det. For jeg kjenner meg selv så godt nå, at jeg vet det ville blitt i tøffeste laget.
        Regnbyger her, både i går og i dag. Så høsten, den får vi nyte innimellom bygene 🙂

      1. Ja, en fin helg dette. I går i konfirmasjonen hadde jeg bunaden min på. En veldig fin dag, og jeg koste meg masse 🙂
        God søndag til deg ♥

    2. Flotte Eva! 🙂
      Regner med du hadde en fin dag i konfirmasjon i går? Jeg skal i konfirmasjon neste helg, og har allerede begynt å legge inn ekstra ladetid. Gleder meg, men må nok satse på rolige dager denne helga og uka som kommer, sånn at jeg får med meg den store dagen! 😀

      1. Det var en veldig fin konfirmasjon, hvor alt var lagt til rette med restriksjoner og det hele. God mat, og gode kaker, og glade mennesker. Litt færre mennesker enn det normalt ville vært. Koselig var det uansett 🙂 Jeg har nedetid nå, og er på 2. PEM-dag. Helt i ørska.
        Lad godt opp, og kos deg når dagen kommer 🙂 Det er virkelig verdt det ♥

        1. Jeg lader på spreng… Hahaha 😀 Må ha ekstra lading, siden jeg har fått det ærefulle oppdraget å fotografere i konfirmasjonen! Og så jeg som hadde trodd at jeg kunne sove over/droppe kirkeseremonien…

          Håper kroppen din begynner å ta til seg lading!?

          God ladeklem fra meg til deg

          1. Jeg slapp unna kirkeseremonien. Og er i grunnen takknemlig for det 🙂 I min familie er vi flere med fotointeresse, så det var min nevø som hadde fått den jobben 🙂
            Jeg har slitt veldig denne uken, men var på bena igjen i går. Og ute blant folk i dag. Så her gjelder det å trå varsomt 🙂
            Håper du er klar for konfirmasjonen, og at du koser deg masse når den er i gang.
            God ladeklem til deg også ♥

            1. Takk, jeg har fått ladet mye, så nå gleder jeg meg til konfirmasjonen. – Fordi det kommer til å være mange trivelige mennesker der! Godt å høre at du har kommet deg litt, men helt sikkert lurt å ta det rooolig, ja! 🙂

            2. Håper det gikk bra i konfirmasjonen. Godt du fikk ladet godt opp i forkant. Selv har jeg vært i Kristiansand i helgen. Og nå er det hviletid for meg 🙂

      1. Heisann Mette ♥
        Jeg har det så bra som det går an, forholdene tatt i betraktning. Kreftene strekker ikke helt til, til alt jeg har lyst å gjøre, men….. Godt humør har jeg likevel 🙂
        Håper du har gode dager, og ikke sliter særlig mye ♥
        God klem ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg