HELGEVASKEN DELVIS UNNAGJORT

I dag våknet jeg tidlig. Like før 6.30. En time før klokka skulle ringe.

Jeg bestemte meg for å begynne på helgevasken. Før ungene sto opp.

Det er sjelden det 😉

Det var badet som først fikk en runde med fiberklutene. Så nå er badet rent og pent til helgen. Og det er en fantastisk følelse ♥

Vinduet her på badet føler jeg at jeg aldri får ordentlig rent. Men det er fordi det har sett sine bedre dager. Forrige gang jeg gjorde rent, behandlet jeg også med soppmiddel. Så klarer det seg en liten stund til. Men det står på lista over ting jeg må gjøre noe med, og jeg har begynt å kikke på nye vinduer. Det skal bli byttet i løpet av året. Det ser jeg frem til 🙂

Så nå er det en god hvil før jeg ordner meg selv. Planen er å gå til Sandnes sentrum. Det er kremmerdager der, og jeg har lyst å kikke litt. Kjekt å gå dit når det skjer noe. Ellers går jeg jo der en gang i uka minst, uten at det skjer noe spesielt.

Ønsker alle en strålende fredag og helgestart 🙂

 

#helgevask #rengjøring #husoghjem

12 kommentarer
    1. flinke du da som er i gang med helgavasken,har ikke helt orken ennå eg,men håper eg får unna litt støvsuging om ikke annet i dag :=) ps hvet du hvorfor mine innlegg ikke dukker opp på bloglovin ?

      1. Nei, det er ikke kjekkeste jobben. Nå har jeg bare gjort badet i dag, og støvsuging ellers gjorde jeg i går, så det meste er gjort.
        Jeg kommenterte et av innleggene dine ang. akkurat det med bloglovin. Synes mye er ustabilt på bloglovin nå for tiden. Har vært et par dager hvor mine innlegg ikke kom inn før sent dagen etter. Kjedelig når sånt skjer.

    2. Jeg tar det litt pø om pø 😀

      Skal på nattevakter i helga og skal sove meg gjennom det meste……………. hehehehe

      ha en fin dag!

      klem

      1. Hehe….holder med deg i det, sove seg gjennom 😀 Greit å ta vasken når det passer sånn da 🙂
        Fine dagen til deg også ♥
        Klem

    3. Så flink du er! Ønsker deg en fin dag og helg! 🙂 (takk for kommentar på nloggen min, kommentarfeltet er åpent nå, men de to fra iforgårs får jeg ikke åpnet for kommentarer på med mindre man poster begge på nytt. Spurte support om det.) klem

      1. Tusen takk 🙂
        Ja, syntes jeg måtte si ifra hvis du ikke var klar over det selv. Lurer på hva det kom av egentlig? Mye rart som skjer.
        En god helg til deg også 🙂
        Klem ♥

      1. Det blir litt sånn her også, men jeg forsøker å få vasket badet i alle fall en gang i uken.
        Kremmerdagene i Sandnes er tilbud og sikkert ting som foregår i langgata. Varer til og med i morgen (lørdag).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg