HER BLÅSER DET HEFTIG NÅ NÅR NATTA SIGER PÅ

Så har jammen denne dagen også kommet til veis ende. Tiden flyr synes jeg. 

Det har vært en veldig fin dag i dag. Ingen tur har jeg gått, men jeg har vært i en bom-markering. Det ble noen skritt da, til og fra.

Det var som alltid en kjekk opplevelse. Faktisk så har det nesten blitt sånn gjensynsglede når man treffer igjen dem man har vært på demonstrasjon med mange ganger før 😉

Ellers har jeg bare holdt på litt på hjemmefronten. 

Nå har det begynt å blåse kraftig. Det er sånn at jeg tenker jeg er glad jeg har fått ordentlig tak på terrassen sånn at det ikke blåser bort. Og så blir det spennende å se i morgen tidlig hva som evt. ellers har flyttet på seg. Litt regn blir det sikkert også. Jammen er jeg glad jeg endelig fikk klippet plenen i dag. Så er det gjort.

Nå gjenstår å ønske alle en god natt, og håpe at alle får sove godt. Så sees vi nok igjen i morgen ♥

 

 

#godnatt #natt #sovgodt

 

2 kommentarer
    1. trasig med vind,men er en forberedt så går det bra,vi fikk inn putekassene i dag,så nå er alt som kan reise med vind om den kommer hit i hus,satser på att dine ting holder seg der dei skal i natt ,natta da

      1. Her gikk det veldig bra. Det ble kun veltet en plante på terrassen. Og det overlever den. Men viktig å surre ting fast nå når vi går mot røffere årstider 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg