HERLIG Å FÅ GJORT NOE FORNUFTIG

Dagen i dag begynte grå og fæl. Og jeg hadde tenkt å gå i dusjen og freshe meg opp så godt som det var mulig på en sånn mandag.

Men så fant jeg ut at jeg skulle gjøre bittelitt husarbeid før jeg gikk i dusjen. Og endte med å endevende soverommet mitt og gjøre en grundig rengjøring der.

En jobb jeg kvier meg veldig for, fordi det er så tungt, er å trekke ut senga og gjøre rent bak og under den. Og for å få opp vinduet sånn at jeg kan få vasket det ordentlig. Men det bestemte jeg meg for å gjøre i dag. Utrolig kjekt altså, å ha det gjort.

Det var mye støv på gulvet, og jeg er glad jeg ikke er støvallergiker 😉 For det var faktisk omtrent det eneste som ikke ga utslag forrige gang jeg tok allergitest. Og støvlaget på gulvet var sikkert mykt og godt å legge seg oppi….hehe 🙂

Det er ikke så ofte denne jobben blir gjort, fordi rommet mitt er trangt, senga er bred, og utformingen på rommet er dårlig planlagt. Men om en stund skal det pusses opp der, og da skal det ommøbleres også. Da skal skapet komme på en annen vegg sånn at senga kan plasseres mer fornuftig 🙂

Nå gjenstår å legge på rent sengetøy. Men jeg er utslitt. Så nå må jeg ha en lang pause. Spise litt kanskje 🙂 Og dusjen, ja, den får vente til jeg har kommet meg på bena igjen litt senere i dag 🙂

Innimellom får jeg satt på noen maskiner med klesvask også, så egentlig ganske så effektiv i dag 🙂

Så i dag ble den dagen. Solen viste seg ikke, og hodepinen fikk jeg jaget bort. Og soverommet skal bli en sann nytelse når jeg i kveld skal legge meg 🙂

Fortsatt fin dag til alle der ute i det langstrakte land ♥

10 kommentarer
    1. Ja, det er best med et og et rom også. Jeg blir så VELDIG nøye når jeg begynner, så det er lurt med et rom av gangen. Kan gå LEENGE mellom hver gang her også..spesielt sofaen i stua er litt knotete her hos oss…Flink har du vært 🙂

      1. Takk for det 🙂 Ja, det er veldig greit å gjøre ett og ett rom om gangen. Ellers blir alt bare frustrerende når det er halvferdig 🙂 Skjønner godt det med sofaen i stuen din. Sofaen jeg hadde før var litt knotete å dra frem og gjøre rent under. Den nye er mye bedre, så det var et godt kjøp 🙂

      1. Hehe….ja, den støvallergien ville vært ille å ha, så vi får være glade vi har sluppet unna den 🙂 Herlig å legge seg i rene sengeklær ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg