HERLIG MED EN OPPFRISKNING

Her på Sør-Vestlandet er vi velsignet med veldig mye vær gjennom året. Spesielt høst og vinter kan være særdeles vindfullt og vått. Og en gang i blant får vi også snø. Men det er ikke så ofte.

Utendørs sliter litt med dette klimaet, terrassen min for eksempel. Så her om dagen tok datteren min saken i egne hender, og satte i gang med å vaske og male/beise.

 

Hun malte toppen på rekkverkene hvitt. De var hvite fra før, men hadde begynt å flasse litt. Så det ble skrapt og malt. Og etterpå var det vasking av det nederste terrasseplanet, og trappene, og så ble det beiset.

 

Hun er effektiv når hun setter i gang. Rent og fint, og klart for beising.

 

Her er det beiset ferdig. Litt vanskelig å se på bildet her, men det er et tydelig skille mellom trappen og dette øverste planet. Trappen er nybeiset.

 

Det er alltid så kjekt å se når man har gjort noe, for det frisker veldig opp 🙂

 

Og her har jeg også fått på plass krukker og kar 🙂

Jeg er så glad for Amalie som er så flink å sette i gang. Virkelig herlig å få det gjort ♥

Så kan vi nyte dette litt, før neste post på programmet, som er det øverste planet 🙂 Men først nyte litt godvær ♥

5 kommentarer
    1. Så flott det ble! Og så snill og god datteren din er som tok jobben! ♥

      Jeg var ute en liten time og gjorde hagearbeid i går ettermiddag. Så deilig å få gjort litt! Men på kvelden lå jeg urørlig og ute av stand til å gjøre noe som helst. Ikke så mye bedre i dag, men har vært ute og vannet litt. Og i morgen blir det ME-lading i sola. Håper du får fine dager fremover! ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg