HJELP TIL HÅRVASKEN / HELP FOR HAIRWASH

Jeg har skrevet om det tidligere, at jeg synes det er fryktelig tungt å vaske håret. Det å holde armene opp så lenge, er sykt slitsomt, og kan på enkelte dager ødelegge veldig.
Nå har jeg fått på dusjkran på vasken på badet, så nå er det nesten som hos frisøren. Da kan jeg få hjelp av datteren min til å vaske håret.

I have written about it before, that I think it is terribly difficult to wash my hair. Keeping my arms up for so long is sickly tiring, and on some days can be very devastating.
Now I have a shower faucet on the sink in the bathroom, so now it’s almost like at the hairdresser. Then I can get help from my daughter to wash my hair.

 

Det ble ganske fint synes jeg, og er veldig lett å bruke. Og så er det så mye mer effektivt enn å bruke en litersmål til å skylle håret med.
Kranen kjøpte jeg for penger jeg har fått til hjelpemidler. Og dette var virkelig verdt det 🙂

I think it looks nice, and it’s easy to use. And much more effective than using a cup to rinse the hair with water.
I bought the shower faucet for money I have received for aids. And this was really worth it 🙂

 

Og første gangs bruk fungerte supergodt. Det var lekende lett å skylle håret, og jeg følte jeg var hos frisøren. Og så kostet det ikke noe engang 😀

It worked very well the first time we tried it. It was very easy to rinse the hair, and I felt just as I was to the hairdresser. And it it didn’t cost anything 😀

 

Etter litt føn og styling, så var håret så godt som nytt. Helt herlig. Og dette var en perfekt løsning for meg. Så får jeg spart litt energi, og slipper mye smerter.

After a little blow-drying and styling, the hair was as good as new. Absolutely wonderful. And this was a perfect solution for me. Then I save some energy, and avoid a lot of pain.

12 kommentarer
    1. Veldig kjekt når du føler at det funker, og flott å ha ei datter som hjelper til med hårvasken.😊 Jeg liker ikke å ligge med hodet i vasken hos frisøren. Synes kanten på vasken er ubehagelig for nakken. Nå har jeg ikke vært hos frisør siden i januar, så det er ingen hyppig “plage”.😉

      1. Ja, kanten på vasken hos frisøren er ubehagelig.
        Her hos meg ble den mer passelig, så for første gang føler jeg ikke at noen har skamfert nakken min etter vask 🙂 Så det gikk overraskende bra 🙂 Men jeg er veldig enig, jeg sliter også med vaskingen hos frisøren. Går der kun hvert halvår da, så ikke så veldig ofte her heller 🙂

      1. Du er jo heldig der, sånn sett. Men jeg tror nok jeg ville slite litt om det gjaldt mine egne tufser 😉 Forskjellen på menn og kvinner 🙂

    2. Det var et smart hjelpemiddel😃
      Heldig at du har en datter som kan hjelpe deg med hårvasken😊
      Du ble flott på håret med litt styling!
      Klem❤

      1. Ja, jeg er heldig at hun har valgt å studere i Stavanger istedet for i Bergen, som hun først hadde tenkt. Herlig å få den pleien. Det gjorde godt 🙂
        Klem ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg